hva spiser dere?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
min nye diett er grønne bananer og sjokkomelk fra tine. haha
 
I dag vil ikke kroppen ha mat.
Hvilket passer veldig dårlig for jeg skal i kaffeselskap hos morfar etterpå. :/
 
Spise alt eg komme over omtrent... :|

babyjente 27 Juli ♡
 
Herregud som jeg spiser. Spesielt på kveldstid. Er jo umettelig :/



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg spiser sunn mat som jeg gjør til vanlig, men har blitt helt hekta på appelsinjuice. Jeg som drikker mye melk til vanlig har ikke noe lyst på det nå. Kjenner heldigvis ikke noe godissug som jeg gjør i tiden jeg har mensen, det hadde jeg forrige gang jeg var gravid.. Som en eviglang pms-uke :p Har blitt veldig glad i hvitløk den siste uka, har gjerne middager jeg kan ha det i ;-)
 
har vanlig matlyst, litt mindre kanskje. lager tikka masala fragrunnen av nå,mmmmm :) ble forresten vond i mangen av sjokkomelken...haha
 
Jeg er veldig sulten :p men også ganske kvalm så sliter med å få i meg mat! Men melk med Oboy, mmmmm <3 Spiser mye frukt og knekkebrød :) i dag har jeg gått å tenkt på kyllingvinger, så gjett hva vi har til middag :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Er ikke så glad i for krydret mat lengre og hvitløk er heller ikke så godt:/ jeg elsket begge deler før. Søtebakverk er noe jeg har konstant lyst på... men skal holde meg unna, spesielt fra torsdag når jeg er hjemme fra ferie!;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hekta på knekkebrød og avokado. Sterk mat frister ikke, heller ikke tunge middager. Trives best med å småspise sånn HELE tiden :-P
 
Spiser det meste.. Skal ikke stå på et uvariert kosthold vertfall ;) småsulten hele tiden men vet ikke om det er graviditeten eller snus-slutten som er grunnen ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Fysen på alt og ingenting!!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Hadde jo håpt at jeg skulle få avsmak på sjokolade og andre søtsaker.. Det skjedde ikke :p Fremover må jeg prøve å ha litt fokus på å spise sunnere og mer variert :) Er så alt for lett å ty til lettvinte løsninger når jeg er hjemme alene..
 
Etter spira dukka opp tåler jo magen min ingenting... Med en gang jeg spiser må jeg fly på do.. Så da blir det litt til at jeg prøver å unngå og spise


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Her er appelsinjuice noe jeg må ha, hvitløk også. Så bruker det på all mat omtrent. Er også godte syk, men spiser mat i stede. Men i dag er det lørdag så i dag blir det godterier :D
 
Matlysten er som vanlig:)



❤️ Termin 16.13.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Grillmat ♡ men den lysten er nok ikke her pga graviditeten, elsker når våren kommer og grillen kommer frem:) ellers ingen mat jeg må ha. Jeg klarer til og med kaffe enda:)

♡ september 2014 ♡
 
Spiser d jeg kommer over omtrent..Er ikke så veldig glad i krydret mat til vanlig, men nå så syns jeg maten aldri er nok krydret
 
Back
Topp