Hva spiser dere?

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Dårlig matlyst her, blir fort kvalm.. Æsj..
 
Jeg spiser det meste jeg(enda):p men har fått avsmak på iskaffen jeg ble så himla avhengi av forrige svangerskap :O det å være kvalm er ikke noe gøy:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg spiser noen lunde som vanlig enda :) Må spise litt oftere bare, for blir uggen når jeg er veldig sulten. Og plutselig fått avsmak på søtsaker! Jeg som vanligvis er den godtegrisen :p Torsdag og fredag var søtsuget helt enormt, nå frister det ikke litt en gang..
 
Spiser vanlig :) vil kanskje ha litt mer karbohydrater enn vanlig, og det prøver jeg å holde meg mest mulig unna :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spiser vanlig her også, men er jo bare 4+3 uker foreløpig, så merker ikke så mye til kvalmen enda (heldigvis). :)
 
Spiser generelt mer enn tidligere, da jeg ikke har vært flink til å spise nok utenom svangerskap/ammeperiode. Men det er stort sett det samme av mat og tilbehør da :)
 
Spiser vanlig mat bare har dårlig matlyst allerede.. :p
Idag prøvde vi oss på sjømats wok, ikke noe kult for min del :p Fikk en del halsbrann av det og :p
 
Spiser som vanlig. Ikke merka noen endring i lysten på mat foreløpig..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Spiser mye mindre enn vanlig. Er kvalm store deler av dagen, og det er ingenting som frister. Prøver å spise innimellom, siden jeg merker jeg blir mer kvalm hvis det går for lenge mellom hvert måltid. Søtsaker som jeg vanligvis elsker, orker jeg ikke å se på engang. Merkelig dette, men det er helt ok så lenge den lille har det bra :)
 
Spiser ofte og lite, ellers blir jeg skikkelig uggen.. Salt kjeks hjelper her, samme med Olden med pære/eplesmak. Fikk dilla på sjokolademelk sist gang, men tanken på det nå gjør meg dårlig. Kommer vel etterhvert :)

Er 5 uker i dag
 
Jeg spiser også mye mindre enn vanlig. Er uggen hele tiden og ikke fristet av mat i det hele tatt! Er vanligvis generelt glad i mat så veldig uvandt å ha det sånn.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp