Hva spiser dere...

Lykkeliimeg

Betatt av forumet
På julaften?

Har jo tidligere forgudet både pinnekjøtt og ribbe, men etter et måltid med pinnekjøtt for noen uker siden, hater jeg det. Jeg kan spy bare tanken på det. Hvis jeg ser en pakke ligge i butikken er det kjørt. Ribbe spiste jeg og går, og sitter med noe av den samme følelsen i dag, riktignok ikke like ille. Æsj altså, blir nok en stusselig julemiddag:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gleeeder meg til kalkun og tilbehør på 1.dag, resten blåser jeg i fordi det frister ikke... :p

Ribbe er ikke akkurat det jeg higer etter nå... Men gleder meg til mølje på formiddagen og medisterkaker til middagen :) Må jo finne noen lyspunkter! :P

Vi skal ha pinnekjøtt og jeg gleder meg til smaken, men gleder meg ikke til magevondtene etterpå :( Pinnekjøtt er så hardt for magen

Pinnekjøtt klarer jeg meg fint uten i jula..! Men gleder meg til ribba! Skal ikke spise det før julaften i tilfelle jeg ikke liker det.. :-P Gleder meg til surkålen av alle ting! :-D

Ribbe, medisterkaker og julepølse m/tilbehør på julaften.
1 juledag er det pinnekjøtt m/tilbehør.

Jeg håper formen er så jeg kan få kosa meg litt...og er veldig glad for at julaften er om 14 dager og ikke i dag!

Vi bruker kalkun med tilbehør på julaften, og jeg gleder meg kjempemasse til det. Men skjønner dere som bruker ribbe og pinnekjøtt, er jo litt tungfordøyelig, og kan vel fort bli litt kvalm av det...

Her spises det vanligvis bare ribbe på julekvelden :) I år skal vi ferie hos svigermor, så da tror jeg det blir ribbe og pinnekjøtt :) Gleder meg utroolig til julemat <3 Spesielt lutefisken lille julaften! :D

Vi skal ha ribbe med masse tilbehør. Jeg gleder meg stort! Eneste ulempen er at jeg blir så utrolig mye fortere mett enn jeg egentlig har lyst til. Første dag har vi koldtbord med masse forskjellig, det gleder jeg meg og til. Mat for meg for tida er generelt nam, nam.

Samme her... Vi spiser pinnekjøtt, pølser å slik. Men jeg tåler verken lukten eller tanken på det! Så i år får jeg karbonade mens dem andre nyter en god julemiddag:/ Spør om jeg i det hele tatt klarer å sitte med samme bord :O:/

Vi har ribbe, medisterkaker, pølse mm på julaften, skal jobbe til halv elleve men svigermor skulle varme opp til jeg var ferdig på jobb:D første dag skal til mor å far å spise ribbe da å, å 2 dag er det koldtbord med masse godt! Mmm, gleder meg!!:D

Blir definitivt pinnekjøtt på oss! Gleder meg vilt -pinnekjøtt og kålrabistappe er topp fem av måltider jeg elsker:)

Samme her... Vi spiser pinnekjøtt, pølser å slik. Men jeg tåler verken lukten eller tanken på det! Så i år får jeg karbonade mens dem andre nyter en god julemiddag:/ Spør om jeg i det hele tatt klarer å sitte med samme bord :O:/

Det er det jeg også er redd for:/ bare det å sitte å se på den feite julematen kan bli et problem... Får heller leke med minstemann mens de andre spiser:D

Åh, jeg håper virkelig kvalmen er helt forduftet til jul, for det hadde vært trist å ikke kunne ha full glede av julematen. Jeg elsker julemat, ribbe på julaften, kalkun og pinnekjøtt må vi også ha ila jula!

Pinnekjøtt på julaften, ribbe på 2. dag og kalkun på nyttårsaften. *sikle, sikle* Gleder meg veldig, men aller mest til Waldorfsalaten på nyttårsaften ;)

Blir definitivt pinnekjøtt på oss! Gleder meg vilt -pinnekjøtt og kålrabistappe er topp fem av måltider jeg elsker:)

Det er det vanligvis hos meg og.. Men akkurat i år så kjenner ikke lysten på det en plass! Tror faktisk det blir kalkun på nyttårsaften i stedet for pinnekjøtt..!
Rare lyster..

Pinnekjøtt klarer jeg meg fint uten i jula..! Men gleder meg til ribba! Skal ikke spise det før julaften i tilfelle jeg ikke liker det.. :p Gleder meg til surkålen av alle ting! :-D
Surkål gledet jeg meg også til her om dagen... Tok en bit og kjente bare syren kom oppover... Kjedelig!

Back
Topp