Hva spiser dere...?

Grisaiboka

Glad i forumet
Jeg er så brødskrivelei at jeg trenger noen tips til hva jeg kan spise bortsett ifra brødskiver.

Jeg er i grunn enormt ensformig og prøver sjeldent noe nytt, men har funnet ut at dersom jeg må spise hver andre time som jeg har fått anbefalt, så kan jeg ikke spise brødskiver ved hvert måltid.

Til midaag er jeg veldig variert, så det er de andre måltidene jeg trenger litt tips og inspirasjon..

Omelett?
Kyllingsalat
Salat
Korn og melk/ yoghurt
Fylt avocado

Noen tips..

Hmm! Her går det i: skive med banan, jordbær, yoghurt, nøtter, fiskekaker i hånden, eller sånn løsvekt salat på butikken. Skjønner det er lett å gå i brødskive fella! Spesielt fersk loff med nugatti og kald melk :( :( :(

havregrøt varm eller bare med melk, omelett, kyllingsalat, knekkebrød, forskjellige kornblandiner, nøtter, er sååå masse. Gå inn på matprat.no eller noe. Masse forskjellig og finne der og tipstips

Takk takk alle sammen. Får gå meg en tur i butikken å se om det er noe som frister som ikke heter brød.. :-) Ellers blir vel denne ungen en skikkelig kneip.

Går i store mengder brødskiver her også gitt, hvis jeg skal skeie skikkelig ut får de seg en omgang i brødristeren ;) Har ikke så mange gode tips å komme med med andre ord, men jeg har spist litt nudler i det siste...og så har jeg sånne rett i koppen greier liggende.

Jeg spiser mye kornblanding med drikke youghert på. Veldig godt... Eller kesam,havregryn og fun saft! Høres kvalmt ut! Mn er kjempe godt!!:-)

samboeren gikk akk inn på rommet her med en tallerken oppskåret frukt! ellers bruker hu en del yogurt med diverse kornblandiger oppi, rista brød, noen ganger nuddler, og slikt!

yoghurt, tomat og mozzarellasalat, pastasalat, nudler, frukt, knekkebrød, ristet brød :)

Går i store mengder brødskiver her også gitt, hvis jeg skal skeie skikkelig ut får de seg en omgang i brødristeren ;) Har ikke så mange gode tips å komme med med andre ord, men jeg har spist litt nudler i det siste...og så har jeg sånne rett i koppen greier liggende.

Oooh, en omgang i brødristeren hørtes kjekt ut ;)

Har bare blitt brød her idag, kom meg visst ikke på butikken selv om den er tre minutter unna.. Om jeg går ;-)

Jeg har lagt min elsk på fruktsalat <3 spiser det til lunsj, ellers hadde jeg sikkert spist brødskive eller noe kjedelig :p

Jeg har lagt min elsk på fruktsalat <3 spiser det til lunsj, ellers hadde jeg sikkert spist brødskive eller noe kjedelig :p

Mmm, det hørtes godt ut. Hva slags frukt bruker du da a? :-)

Det er super godt :) bruker banan, granateple, appelsin, blåbær, jordbær :) om jeg vil kose meg hakker jeg litt hvit sjokolade over, lovin' it :)

Jeg har aldri hørt at man ikke kan spise leverpostei! Jeg har levd på leverpostei i over ei uke nå fordi det var det eneste jeg hadde lyst på.
Jeg har lest matportalen og aldre kostråd for gravide og har aldri vært borti at vi ikke kan spise det. Trodde leverpostei var sunt og en naturlig kilde til jern. Er i iallfall det legen min har sagt.

Det er vel svolværpostei vi ikke skal spise, leverpostei går helt fint :)

Back
Topp