Hva spiser dere?

Er sååå klar!

Desperate housewife!
I kveld koser jeg meg smågodt og "hver gang vi møtes"! Nå begynner godteri igjen å smake godt- men heldigvis tar jeg ikke helt av enda :)

I går hadde vi middagsgjester. Maten smakte godt (mannen min hadde vært kokken), plutselig fikk jeg en trang til å spytte ut den siste kjøttbiten. Når jeg så listet meg ut på do for å spytte ut måtte jeg plutselig spy og alt kom opp. Etterpå gikk jeg inn og spiste litt til! Du så rar jeg er!!

I går hadde vi middagsgjester. Maten smakte godt (mannen min hadde vært kokken), plutselig fikk jeg en trang til å spytte ut den siste kjøttbiten. Når jeg så listet meg ut på do for å spytte ut måtte jeg plutselig spy og alt kom opp. Etterpå gikk jeg inn og spiste litt til! Du så rar jeg er!![/quote]

Hørtes ut som om jeg har spiseproblemer- men til vanlig har jeg ikke det! Det er bare når jeg er gravid!!

Vi har nettopp spist biff.. Tror det blir siste gang før ungen er ute, den både så ut og smakte som en skosåle... :P Helt gjennomstekt er noe dritt!

Vi har kosa oss med kyllingvinger og loff, og jeg har spist jordbær med vaniljesaus. Mmm. Trur jeg må hente mer!:D

Savner rød biff jeg også!! Kylling har jeg ikke kunnet spise siden oktober!

Jeg lagde tapas i dag. Og det blir det k morgen også :P ble igjen bittelitt for å so det mildt. Nå har jeg smågodt :)

Var hjemme hos mamma tiligere idag å spiste midda,fikk servert hjemmelaget kjøttkaker å maaaaasse melk :P så når jeg kom hjem begynte mannen på pizza,han sier han har hatt cajennepepper oppi,men jeg smakte ingenting jeg :p

Hehe:P Gravid/kvalm/ting smaker rart/kroppen reagerer rart, er ikke synonymt med spiseforstyrrelse TS. Men når du skrev det, så hadde man vel begynt å lure dersom du ikke var gravid:P Blir litt forstyrrelser i spisevanene når man går gravid..

Her ble det hjemmelaga pizza ikveld, jukset med ferdigkjøpt bunn da;) Den blir så sprø og god:) Og så hadde jeg fanta til(!!!) Drikker så å si aldri brus, bare litt når julebrusen kommer på markedet. Men gul brus for tiden: <3 <3 <3 :P

Back
Topp