Hva spiser dere?

~Blikk~

Elsker forumet
Ja, hva spiser dere?

Jeg klarer nesten ikke tanke på mye av det jeg er vant til å spise. Brød er totalt ekkelt, men jeg trenger det for å ikke dø av sult på jobb (kan ikke gå å spise hele dagen på jobb), har dere noen gode alternativer til brødmaten? 
Blir fort mye usunne alternativer her om dagen Kommer til å gå opp veldig mye hvis dette fortsetter mye lenger...

Varierer veldig fra dag til dag, men stort sett fungerer det med litt salt og frisk mat. Her en dag hadde eg totalt dilla på den ferdige salatmixen som hette Mexicansk, med Salsa Ranch-dressing. Friskt og salt samtidig.

Ellers går d en del epler, knekkebrød, toast og supper.

Jeg spiser alt jeg kommer over for tiden ;-)

Spiser det meste, men i dag smakte ikke potetgullposen som den skulle. Rifla sørlands chips med salt, ble plutslig bare tørre kjeks med saltbiter på :S

Brød smaker himmelsk når en er kvalm syns jeg! naaam :)

Hmm, ikke lett... Jeg klarer ikke lage middag om dagen. Synet og luktene gjør at jeg mister totalt lyst og blir bare kvalmere, så mannen gjør en fabelaktig innsats som kokk :)
Jeg føler heller ikke at noe smaker som før, men merker at hamburger (hjemmelaga) og pommefrit er det som lettest har sklidd ned. Ikke det sunneste vet jeg, men jeg får ta det igjen når kvalmen gir seg. Ellers knasker jeg flatbrød med smør flere ganger om dagen (?!?), og appelsin hjelper også. Av middag smaker jeg på alt - fra fisk til kylling og biff, men det blir alltid igjen en del på tallerkenen... :/

Her spis jeg egentlig det meste, men er også drittlei (beklage ordbruken:P) brødmat, men er vel egentlig det hele tiden.
Prøv å lag deg litt annen matpakke, wrap med noe på, horn med ost og skinke, fruktsalat, salat osv, funker veldig her :)

Melkesjokoladen skrev:
Her spis jeg egentlig det meste, men er også drittlei (beklage ordbruken:P) brødmat, men er vel egentlig det hele tiden.
Prøv å lag deg litt annen matpakke, wrap med noe på, horn med ost og skinke, fruktsalat, salat osv, funker veldig her :)

Ahhh, nå fikk jeg såååå lyst på horn med ost og skinke........

Knekkebrød med ost! Stort sett det jeg spiser bortsett fra middag.

Liker plutselig ikke te lenger da.. blir skikkelig uvel om jeg drikker det...

Jeg sliter med det samme. Jeg kjenner jeg får problemer med stekt mat. Bli innmari skuffet i går da jeg hadde så lyst på speilegg med bacon på. Så jeg lagde det, men når jeg skulle spise luktet det fælt å bacon fristet ikke. Så den heiv jeg, og spiste halvparten av resten av maten. Så nå går det i kokt egg i stedenfor.. Det samme skjedde da jeg skulle ha pannekaker til lunch.. :-S
Ellers kan du kanskje prøve yoghurt med noe musli oppi kanskje? Og frukt, juice, pastasalater.. noe litt friskt og ikke for tung mat:-)

Back
Topp