Hva spiser dere til middag?

Sooool

Flørter med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hva spiser dere til middag for tiden? Jeg har ingen matlyst og er utrolig kvalm. Tvinger i meg mat på jobb fordi jeg må overleve dagen, men klarer ikke det hjemme. Ingenting som frister. Hjelp? :happy:

Hva spiser dere til middag for tiden? Jeg har ingen matlyst og er utrolig kvalm. Tvinger i meg mat på jobb fordi jeg må overleve dagen, men klarer ikke det hjemme. Ingenting som frister. Hjelp? :happy:

I dag ble det ostesmørbrød :laughing002 Lagde det av 98 % grovt brød så forteller meg selv at det ikke er for usunt :rolleyes:

Jeg føler middag er det som gjør meg mindre kvalm. Er som regel fin på kveldstid! I dag var jeg så sulten når jeg kom hjem, og da passa det bra at maten stod klar på border (hører sjeldenheten til når det skal sies). Vi hadde kylling, ris, bretagnesaus og grønnsaker :) Det var sååå godt!

Spaghetti i går, mmm :joyful:
Mandag hadde vi laks, poteter og gulrøtter, var litt mer meeh. Mannens valg.

Hadde planer om ostesmørbrød i dag, men det ble melon og jordbær til middag :oops:

En del lett mat her.. Salater, pasta og kylling, o.l. Men det er ikke lett :shifty::)

Har lyst på fet mat, men klarer mest bare på lett mat. Vel, går mye ostesmørbrød... :sorry: Men til middag går det en del kylling, ris/nudler og grønnsaker - spesielt wok. :Heartpink Brb, på tur å lage meg mer mat... :laughing002

Back
Topp