Hva spiser dere til middag?

Lavendermamma

Flørter med forumet
Nå som de små spiser det samme som oss, hva lager dere til middag?

Trenger litt tips, for føler jeg lager de samme rettene hele tiden!

me lage det meste her i hus. alt fra steik, kjøttkaker, fiskeboller, pizza..
me lage alt, men en ting hu lille ikke får er taco el nachos..
da får hun enten rester el middagsglass

Emilie spiser det meste, så her tenker jeg ikke så mye over det når jeg planlegger middag - men det skal nevnes at middagene er blitt sunnere det siste halve året!
Eks; Kjøttkaker (med grønnsaker og saus), fiskekaker, spagetti og kjøttsaus, lapskaus, fisk (laks, torsk - med tilbehør), tacogrategn, vårruller, fiskeboller, pizza, pita, gryteretter, kylling (med ris og grønnsaker) ++.

Salter det aldri, siden noen av rettene inneholder litt salt fra før av - men kan "freshe" det opp med andre typer krydder!

Snuppa mi er ganske kresen og har lett for å sette fast mat i halsen så her går det i kjedelig middag om hun skal spise sammen med oss.
pølsegrateng,pølse i brød,kjøttkaker,fiskeboller,fiskepudding,bali kyllinggryte ol...[:)]

Her spiser han alt mulig.

middager som går igjen her i huset er:
-Fiskegrateng.
-Fiskekaker m/ potet, brunsaus og gr.saker.
-Pannekaker.
-Taco.
-Pizza.
-Kjøttkaker.
-Pasta/kjøttsaus.
-Stekt laks med potet og gr.saker.
-Kyllingfilet.

ORIGINAL: trudepude_

Emilie spiser det meste, så her tenker jeg ikke så mye over det når jeg planlegger middag - men det skal nevnes at middagene er blitt sunnere det siste halve året!
Eks; Kjøttkaker (med grønnsaker og saus), fiskekaker, spagetti og kjøttsaus, lapskaus, fisk (laks, torsk - med tilbehør), tacogrategn, vårruller, fiskeboller, pizza, pita, gryteretter, kylling (med ris og grønnsaker) ++.

Salter det aldri, siden noen av rettene inneholder litt salt fra før av - men kan "freshe" det opp med andre typer krydder!

har du noen gode oppskriftr på vårruller? [:)]

Back
Topp