Hva spiser dere til frokost a?

Det har gått i brødskive med ost eller noe sånt... I dag orka jeg ikke det og tok jammen ei skive med sirup! Og et glass iskald melk. Ikke sunt, men det var godt med noe annet :p I går ble det forresten egg, men det frista ikke i dag :p

huff... jeg er alt for dårlig til å spise frokost... idag har jeg spist et eple og en appelsin. det er alt for lite..

Har begynt med en banan og ett eple, før jeg prøver meg på en skive eller 2 om litt ;)

Har vært dårlig på å spise frokost hele livet. Klarer ikke å få ned en bit rett etter jeg har stått opp. Så jeg spiser som regel frokost når jeg kommer til jobb (1,5 time etter jeg våkner). Da spiser jeg enten knekkebrød eller brød med ett eller annet pålegg (ost, prim, leverpostei etc.), eller yoghurt og frukt. Er jeg skikkelig morgenkvalm er fokuset at jeg bare må få i meg ett eller annet - selv om et lite eple egentlig ikke er nok er det bedre enn ingenting :-P

Ikke lett dette altså, blir så kvalm uten å spise at det er heller ikke noe alternativ. Men druer og blåbær er veldig forfriskende da! Skal be mannen kjøpe med sånn smoothieblanding fra fryseren i dag! *nam nam*

veldig lite mat som frister for tiden så det går stort sett i knekkebrød med leverpostei, hvitost eller servelat, det frister ikke så mye det heller, men det er noe av det som går lettest ned + noe middagsmat...
håper mat begynner å friste igjen snart...

Jeg er sååå dårlig på å spise frokost!
Syntes det er kjempe vanskelig å få noe i meg, alltid vært dårlig på frokosten.
Kan ikke skylde på at jeg ikke har tid eller for sitter jo sammen med gull ungen
når han spiser frokost hver eneste dag.

Jeg er så hysterisk for kvalme,
at de siste dagene har jeg prøvd jeg og tvinge i meg et tørt knekkebrød med ost ;)
Det nye til wasa var faktisk ganske så godt. 'Family Crisp.'
Også drikker jeg masse 50/50 med farris bris og epledrikk,
syntes det er veldig godt og om dagen.

Det varierer lit, men jeg prøver å få i meg en stor frokost hverdag siden det er en veldig god start på dagen. men det har variert lit i det siste på grund av kvalme osv, men frokosten i dag besto av to brødskiver. den ene hadde jeg en kalkun skinke skive, halv avokado, lit sitron pepper, salt og par dråper med sitron dråper og bitte litt vårløk. den andre skiven besto av et hardkokt egg, kaviar og majones, så lit kvernet salt og pepper på toppen. så en liten beger med laktosefri joghurt med vanilje smak.

Dårlig på frokost gitt, men prøver å få i meg 1-2 knekkebrød(uten pålegg), en yoghurt og kanskje en frukt av noe slag :)

Jeg er i utgangspunktet dårlig på frokost.. normalt sett tar jeg med meg en Kaffelatte i termokopp når jeg går ut døra - spiser en neve nøtter i 09.30 tiden og skikkelig lunsj ca 11.30 - 12.00.. Men nå er formen så dårlig at jeg ikke klarer kaffelatte så i dag ble det bare et halvt eple før jeg dro til legen kl 10.00 og etter det har jeg spist en neve mandler og to kjeks :-( Men jeg drikker godt da, appeisinjuice med fruktkjøtt og vann i bøttevis :-) Gleder meg til denne kvalmen er ferdig ;)

Det varierer lit, men jeg prøver å få i meg en stor frokost hverdag siden det er en veldig god start på dagen. men det har variert lit i det siste på grund av kvalme osv, men frokosten i dag besto av to brødskiver. den ene hadde jeg en kalkun skinke skive, halv avokado, lit sitron pepper, salt og par dråper med sitron dråper og bitte litt vårløk. den andre skiven besto av et hardkokt egg, kaviar og majones, så lit kvernet salt og pepper på toppen. så en liten beger med laktosefri joghurt med vanilje smak.

DU er bra flink da!! :)

Jeg spiser normalt ikke frokost, men siden jeg fant ut at jeg er gravid har jeg begynt å spise et stk knekkebrød med kaviar.

Har aldri pleid og spise frokost, men i det siste har jeg funnet ut at det trengs. Her går det mye i frokostblanding! Andre ganger blir det kun en yoghurt!

her er det to knekkebrød med hvitost og et glass melk. Hver bidige dag.

To ritz-kjeks, tran og folat. Det er det jeg får i meg før jeg drar på jobb... Og så spiser jeg en yoghurt med müsli når jeg kommer fram dit.

Men jeg er sånn som blir bilsjuk av å kjøre tog til vanlig, og da er det utrolig lite koselig å stå med morgenkvalmen opp til øra på et stappfullt tog....

Frokost...nei dette morgentrynet gjør ikke slikt. Her lager jeg mat til minstemann. Dupper minstemann og meg selv. Så kan vi heller ta en god lunsj :) Så mat blir det i ett tiden :) Går helt fint det :)

Det aller beste er hvis vi har youghurt, det er bra mot kvalmen, syns jeg.. Men glemmer ofte å kjøpe det.. Pleier å spise en skive med noe skinkepålegg på, vann og folat.. :) utenom graviditet spiser jeg egentlig lite brød og mer knekkebrød, men får det ikke ned nå..

I dag ble det en skyr til frokost, prøver vanligvis å få i meg to brødskiver.
Magerost og agurk funker somregel til pålegg -friskt :)
Har normalt ingen problemer med å spise frokost, er sjeldent kvalm/uvel,
så disse siste 4 ukene har tatt på kjenner jeg :/

Back
Topp