Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiser alt!hender hun får litt vondt i magen når jeg spiser mye løk men hun reagerer mindre og mindre for hver gang jeg spiser løk så de herdes
![]()
Jeg fikk beskjed på sykehuset om å spise alt, men man bør kanskje ikke ta alt på en gang daDet er jo genialt, hvis de herdesHar nemlig veldig vanskelig å for å se for meg mange måneder uten pepsi max
![]()
Jeg elsker plommer. Men det har dessverre ført til noen dårlige netterer det sånn at babyen blir vant til maten etterhvert? Føler han reagerer på det meste
![]()
Da er tarmene klar for klementinene som kommer i juletidenVil tro det bedrer seg ved en tre mnd tid, når tarmene blir vandt til mat. Akkurat som ved kolikk.
Da syntes jeg du skal ta en rett og finne ut om baby reagerer på løk eller hvitløk..☺så digg og ha middager i frysen da☺Jeg var "flink" og laget en del middager som jeg frøs ned før fødselenMEN, ingen som fortalte meg om løk, hvitløk osv... Så, jeg har ikke rørt middagene for det er chili con carne (løk, hvitløk, bønner), spaghetti sauser (løk, hvitløk), wok (løk, hvitløk), steinbitkaker (hvitløk)...dere skjønner tegninga
Føler jeg bare kan spise brød?