Hva spiser dere på 17 mai?

En bedre frokost hjemme, men ikke noe fast tradisjon her. Gjerne egg, noe varme rundstykker kanskje.
Pølser i byen.
Koldtbord i fam. besøk.

Spekemat med eggerør og potetmos, grilling om været tillater det, og diverse "koldtbordmat." :)
Vi samles hos svigers, etter å ha sett på toget. :)

Da jeg var liten spiste vi alltid lapskaus. Vi gjør det av og til nå også, men det hender også at vi går ut og spiser.

Spekemat. Vi skal på spekematbord hos bestemoren min i år. Det er jo fint nå som jeg er gravid da. Litt usikker på hvordan jeg skal gjennomføre det, for jeg vil ikke si til noen at jeg er gravid ennå :p

Sodd er jo en klassiker :-) Håper det blir det i år også :-)

Pølser og is ute :P

I år skal vi spise middag ute :) også hører det jo med å spise så mye pølser og is man bare orker :p

Som oftest spiser vi ute (pizza). Men noen ganger blir det bare pølser i brød eller hjemmelaget pizza hjemme. Hender seg vi blir invitert hos svigermor eller pappa på grilling:)

Her skal vi grille :) det er 3 ganger I året utenom bursdagen der jeg liker å kunne dra litt på pg det er påsken, jula og 17 Mai. Da blir det mye godt til frokost som vi ellers ikke har, flott middag og kaker osv :)

Grillmat med heeeele familien :)

Back
Topp