Hva spiser dere om dagen?

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Jeg holder meg stort sett unna karb,men idag var det lite i kjøleskapet som fristet så det ble hjemmelaget knekkebrød med blåbærsyltetøy og banan! Det har jeg aldri spist før:DImageUploadedByBV Forum1473841825.823225.jpg

Norske epler og yoghurt går det en del av. Det som er enklest å spise ift kvalmen. Brød takler jeg ikke, knekkebrød kan jeg få ned. I går fikk jeg akutt lyst på viltgryte så nå ligger elgkjøttet klart til i ettermiddag. Håper jeg klarer å spise det!

Jeg har for første gang i hele mitt liv, ikke noe særlig matlyst! Og ikke så lyst på godter heller. Ikke spesielt normalt for meg.. Jeg er ganske overvektig, så jeg stresser ikke med det hvis vekta går nedover. For det tåler jeg fint. Jeg spiser sunt og variert det jeg spiser, men presser ikke i meg mat så jeg kaster opp.

Lager meg bærsmoothie hver dag :)

Norske epler og yoghurt går det en del av. Det som er enklest å spise ift kvalmen. Brød takler jeg ikke, knekkebrød kan jeg få ned. I går fikk jeg akutt lyst på viltgryte så nå ligger elgkjøttet klart til i ettermiddag. Håper jeg klarer å spise det!

AKKURAT sånn har jeg det også! Måtte bare vise denne til samboeren min.. x)

Har veldig lyst på brød om dagen. Særlig grovt med makrell til kvelds! Ellers går det i vanlig middagsmat, bare mye mindre. Og havregryn med biola til frokost og lunsj.

Appelsiner, epler og melonyoghurt går det en del av

Appelsiner og appelsinjuice! Spiser generelt mye mindre enn før. Blir fort kvalm av mat.. :/

Sure godter, yoghurt, mariekjeks og en liten porsjon middag. Rævva kosthold!

Generelt lite :p er så kvalm!!

Spiser stort sett som vanlig! Har ikke vært så innmari kvalm, så har matlyst. Blir fort sulten igjen etter et måltid, så prøver å fylle opp med frukt og tørre knekkebrød innimellom :)

Back
Topp