Hva spiser dere når...

babysykigjen

September 2013 <3
Kvalmen herjer som verst, og ingenting frister? Hadde vært greit med litt inspirasjon, er nødt til å få i meg mat uansett hvor lite det frister :(

ingenting frister :P er ikke kalm, men matlysten er på bunn.. jeg og snuppa har fri idag så vi tar oss en tur på butikken etterpå :) tenker jeg skal kjøpe frukt.. epler <3 også havreknekkis! er sååå leeeiii brød :P yoghurt.. juice.. sånn at vi kan lage smoothie ;) kanskje fyser på no mer når vi går å kikker :P

ritz...

Jeg spiser knekkebrød, litt brødskive innimellom, drikker juice, men begynner å bli lei kjenner jeg. Frukt så er det appelsin og druer som går an. Var på butikken i sted, og ingenting fristet, ikke godteri en gang.

Tørrt knekkebrød uten noe på og et glass cola til å skylle ned me :/ orker ikke noe annet! Haha, var ikke mye inspirasjon i dette inlegge mitt iallefall ;)

Ritz kjeks og toast med naturell kylling pålegg+ Hardanger eplejuice (syrligere)... Kjedelig!!

Kroppen min er ikke noe glad i fett og sukker etter slankeoperasjonen min :) jeg får prøve meg litt fram rett å slett.

Back
Topp