Hva spiser dere når matlysten er på bånn?

Rugerpåape2

Elsker forumet
Sitter nå her å lurer på hva jeg skal spise(igjen)....er vanligvis ikke av den typen som spiser hundre ganger om dagen,(hudre ganger er selvfølgelig å overdrive men føles sånn utifra hva jeg vanligvis gjør)så det er ganske uvant. Har ikke lyst på noe heller,ingenting som frister,så vanskelig å tvinge seg selv til å spise noe...får som regel hvis jeg bare tar noe orker jeg ikke mer enn et par biter for det smaker lizm ikke noe godt når jeg ikke hadde lyst på det til å begynne med.. men kjenner jo at jeg begynner å bli litt sulten igjen.....så....
Noen som har noen tips til noe som alltid smaker godt??

Når man er sånn så må man nesten bare prøve å tvinge i seg noe. Man skal ikke alltid spise fordi det er godt veit du :) hehe

Spiser det som frister der og da, men helst noe lett, noen morgener får jeg ikke i meg annet enn en appelsinbåt :p frukt kan jo være greit, eller en salat:)

Takk for tips[emoji1] drikker som regel litt appelsinjuice, men føler ikke alltid det er nok[emoji13] er ikke det at jeg alltid vil spise noe som er kjempe godt,men om det ikke smaker er det ikke lett å tvinge seg til å spise det. Jeg får prøve å spise mer frukt, går som regel ned [emoji1][emoji23]

Når jeg ikke vet hva jeg har lyst på og tror at ingenting frister meg der og da , åpner jeg alltid nettside med oppskrifter ( matprat,godt.no osv) og scroller gjennom siden for å se på bilder og se om det er noe som fanger blikket mitt og som høres godt ut :))) som regel klarer jeg alltid å finne noe jeg vil ha, enten om det er bare en grønnsak eller frukt som frister, eller suppe/sushi/grøt eller annet.

Da går det i frukt, yoghurt, frokostblanding, toast, salat....

Det jeg har lyst på der og da! Om det være seg salat, skive eller McDonalds. Høres sikkert teit ut, men tenker at noen ganger er det best å få i seg mat, IKKE tenke på hva som er bra eller dårlig.

Back
Topp