Hva spiser dere helst for tiden?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Her har jeg skikkelig problemer med å synes at NOE er godt.. Jeg som egentlig elsker alt av brød, klarer nesten ikke å svelge det..

Frukt er godt da, spesielt melon. Men det er jo ikke akkurat fullt av næring liksom..

Spiser for at kvalmen blir bedre, og sulten blir borte. Men det er ikke noe som frister. Desverre spiser jeg mye likevell.
Akkurat nå er det brødskive med servelat og mye melk som er tingen.

Spiser stort sett som vanlig men ikke så mye fisk og kjøtt som før. ikke så glad i brødmat heller så det ble mye varm mat og salat i det siste. Gleder meg til jul og håper den verste kvalmen er over så jeg kan virkelig nytte julematen.

Har spist mye fisk, mest pålegg men også litt som middag. Ellers kjenner jeg at tomat baserte middager frister veldig for tiden xsmile5 (gleder meg noe siiiinnsykt til vi skal ha dolmio med spaghetti og kjøttdeig til uka! xsmile5 xsmile5 Slik var det første gang jeg var gravid(tomat lysten), men da var jeg veldig dårlig og nesten null matlyst.. Kunne nesten bare ha spaghetti a la capri xsmile8 Håper matlysten din kommer tilbake snart!! Er nok takket være at den er intakt at jeg er såpass god i formen.

Gulrot :rolleyes: Og melk som jeg egentlig pleier å kaste opp av. Men nå drakk jeg melk i de to forrige sv.sk. også, så det var ikke noe bombe. Men gulrot...den var ny her i gården

Grønne epler å nudler er det som går ned her.. :-)

Har veldig lite matlyst for tiden. Har ikke lyst på favorittsjokoladen min engang! Men plutselig kan jeg få lyst på noe, og da MÅ jeg bare ha det! Det kan være alt fra junkfood, druer og sjokomelk! ;)

Generelt liten matlyst. Særlig på pålegg. Leverpostei har gått greit, hvis den er fersk. Og jeg kjenner meg igjen at tomatbasert middag frister - hatt spaghetti bolognese et par ganger, og pizza er alltid fristende...

Når jeg skal kjøpe meg noe på kafe, er det rekesmørbrød som lokker - friskt og godt :)

Hadde store ambisjoner om å spise mye grønt, men det orker jeg ikke :(

Elendig matlyst for tiden. Å finner ingenting som frister egentlig. Men noen ganger så får jeg ett sånt skikkelig " nå fikk jeg skikkelig lyst på det, å da SKAL jeg ha det" kick. Å får jeg ikke det jeg har lyst på, så kan jeg brekke meg av alt det andre jeg prøver å ha i meg. Rare kroppen....

huff, er kvalm og dårlig,og har mest lyst til å leve på knekkebrød og melk, men så har jeg noen gode timer i løpet av dagen, og da er jeg dritsjesk.. og spiser meg kvalm.. å sånn går no dagan.. ikveld lagde jeg meg macaroni og saus.. men d blir første og siste gang dette svangerskapet at jeg spiser sånt på kvelden.. blir jo bare dårlig !

Stortsett ingenting som frista, går i rista skiver me smør på! He no gådd ned 2 kg sida ej blei gravid så! Har heldigvis litt å tære på!

ELSKER Brødskiver med Servilat, smaker skikkelig godt for tiden, åsså spiser jeg litt salte ting, pga kvalmen.

alt går ned her.. sluttet å røyke, så da er det bare å trøkke innpå :p

Jeg sliter også med å spise... jeg fikk skinestek med poteter, saus, grønnsaker og surkål hos mamma forrige helg.. det var sinnsykt godt... ellers så syntes jeg det er flere ting som over hode ikke frister.. enn som frister for tiden...

jeg spiser som normalt :) har vært kvitt kvalmen siden fredag, deilig...

Her har jeg skikkelig problemer med å synes at NOE er godt.. Jeg som egentlig elsker alt av brød, klarer nesten ikke å svelge det..

Frukt er godt da, spesielt melon. Men det er jo ikke akkurat fullt av næring liksom..

Får ikke ned noe jeg :( av og til brødskiver, da med NUGATTI... åååh, den sunnheten...

Brødskiver sliter jeg med å spise. Favoritten av middag er kinamat Svin i hvitløk og chilisaus med ris. Blir masse take away for tiden ;) Ellers går det en del frukt ned også :)

Den maten ja. Tror jeg har en kresen baby. Sliter generelt med matlysten, men kan plutselig få det for meg at noe er spiselig. Brødmat går kun hvis det er ristet brød...Spiser litt nøtter på jobb. Sitter med rømmegrøt akkurat nå.

Back
Topp