Majzan
Elsker forumet
Jeg har begynt å spise så mye siden jeg ble gravid...Masse majones på alt, og slutter ikke å spise middag før jeg er stappmett. Var 56 kg før jeg ble gravid, føler jeg har lagt på meg noen kg ja, uten at jeg vet det, har ikke vekt hjemme. Snakket med samboeren min om dette i går, om han merker at jeg eter mer, og det sa han at han merket tydelig, han sa faktisk "ja du spiser meg under bordet for tiden!" [>:] Jeg har aldri tenkt noe særlig på hva jeg spiser før, har vært aktiv og har hatt stabil vekt i årevis, men nå vil kanskje stoffskiftet endre seg og kiloene komme sigende hvis jeg fortsetter denne linja her. Har mer lyst på fett enn noen gang føles det som...
Så mitt spørsmål for dagen er: Hva spiser dere?? Noen tips på deilig middag som er sunn og lett? Er så fantasiløs for øyeblikket, all middag må liksom inneholde kjøtt, potet og fløtesaus eller annen saus. Grønnsaker er jeg altfor lite flink til å spise. Æsj, jeg føler jeg har et bedritent kosthold, og så nå når man skal spise ekstra sunt!
[&o][&o][&o][&o] Nå var jeg litt negativ her, men men. Fikk en sånn følelse av å være et matvrak i går. [:o]
Så mitt spørsmål for dagen er: Hva spiser dere?? Noen tips på deilig middag som er sunn og lett? Er så fantasiløs for øyeblikket, all middag må liksom inneholde kjøtt, potet og fløtesaus eller annen saus. Grønnsaker er jeg altfor lite flink til å spise. Æsj, jeg føler jeg har et bedritent kosthold, og så nå når man skal spise ekstra sunt!
[&o][&o][&o][&o] Nå var jeg litt negativ her, men men. Fikk en sånn følelse av å være et matvrak i går. [:o]