Hva spiser dere etter trening?

En tråd i 'Vi som slanker oss utenom slankekrigen' startet av Klatremus Lillemann, 25 Mai 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

For mat må man jo få i seg etter trening.

Er det noe du er opptatt av å få i deg?
    Proteiner?
    Karbohydrater?
    Osv?

2. 87'modell Forumet er livet

Ikke noe spesielt.
    Jeg vet at et normalt kosthold holder lenge, og at proteinshaker/barer og slikt ikke er nødvendig for noen som har et balansert kosthold, og som trener normalt. :)

Jeg spiser nok litt mer etter trening enn jeg ville gjort ved et måltid ellers, men det er jo bare fordi jeg er mer sulten. :p

3. >Spyro< Jeg er bare meg jeg

Tar meg som regel en kyllingsalat med brune bønner i eller ei skive med kalkunpålegg og ost. Innimellom om jeg har hast en banan.

4. Hope90 Pergo baby?? VIP

Tar en soya protein shake men jeg bygger muskler :) også et par riskaker med pesnøttsmør :)

5. 123Kjør! Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Jeg er ikke så påpasselig med hva jeg spiser etter trening, men regner med jeg får i meg det jeg skal i løpet av dagen :p

6. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Prøver å få i meg viktig og riktig næring. Ofte banan eller sjokolademelk rett etter trening. Prøver å legge treningen slik at den kommer rett før et hovedmåltid.

7. Aurora Glad i forumet Marsipanene 2019 Januarlykke 2016

En banan og ett glass melk, evt en yogurt og banan, evt havregrøt :) tror det viktig å fylle på med mat innen en halvtime etter trening, har hørt det en plass:) så merket jeg at jeg blir helt ødelagt dagen etter trening hvis jeg ikke dpiser riktig mat etter treningen :)

Del denne siden