Hva spiser dere etter trening?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
For mat må man jo få i seg etter trening.

Er det noe du er opptatt av å få i deg?
Proteiner?
Karbohydrater?
Osv?
 
Ikke noe spesielt.
Jeg vet at et normalt kosthold holder lenge, og at proteinshaker/barer og slikt ikke er nødvendig for noen som har et balansert kosthold, og som trener normalt. :)

Jeg spiser nok litt mer etter trening enn jeg ville gjort ved et måltid ellers, men det er jo bare fordi jeg er mer sulten. :p
 
Tar meg som regel en kyllingsalat med brune bønner i eller ei skive med kalkunpålegg og ost. Innimellom om jeg har hast en banan.
 
Tar en soya protein shake men jeg bygger muskler :) også et par riskaker med pesnøttsmør :)
 
Jeg er ikke så påpasselig med hva jeg spiser etter trening, men regner med jeg får i meg det jeg skal i løpet av dagen :p
 
Prøver å få i meg viktig og riktig næring. Ofte banan eller sjokolademelk rett etter trening. Prøver å legge treningen slik at den kommer rett før et hovedmåltid.
 
En banan og ett glass melk, evt en yogurt og banan, evt havregrøt :) tror det viktig å fylle på med mat innen en halvtime etter trening, har hørt det en plass:) så merket jeg at jeg blir helt ødelagt dagen etter trening hvis jeg ikke dpiser riktig mat etter treningen :)
 
Back
Topp