LilleLavendel
Forumet er livet
alt i alt? fra morgen til kveld. sånn ca. mat + snækks og grønnsaker/frukt osv.! og drikke!:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hittil i dag har jeg spist sørlandschips og marsipan <3©Smartass skrev:
Jeg så på supersize vsr superskinny i går, og tenkte at de hadde blitt skuffa hvis jeg skulle deltatt. I det matrøret mitt ville det vært ganske lite oppi.Godhjerta skrev:
For jeg spiser ganske vanlig inntak av mat. 2-3 brødskiver til forkost, 1 middagstallerken (ikke oversized) litt kveldsmat (2-3 brødskiver).
Frukt av og til, kan være et par frukter.
Drikker kanskje 1-2 kopper kaffe i løpet av hele dagen. Og så drikker jeg mye vann hele dagen.
Problemet mitt er ikke at jeg spiser feil eller for mye, men til feil tider på døgnet. Mellom frokost og middag, går det alt for lang tid, og ofte dropper jeg frokosten helt. Spiser helst nattmat fremfor på dagen, for jeg liker absolutt matro, noe det blir lite av på dagtid.
Frokost:
1-2 skiver + melk
Mellommåltid:
youghurt med go'morgen blåbær
Lunsj:
1skive (eller 2 knekkebrød) + melk
Middag:
Varierer.
Kvelds:
1 skive + melk
Så prøver jeg å drikke mye vann og noe frukt iløp av dagen.
Tirsdageene blir det ofte noe ekstra kos til tv kvelden.
Og lørdag har vi alltid noe snop.
Søndag blir det ofte kake, vafler o.l til kaffien.
Om vi har noe snop eller kjeks liggende, så blir det av og til litt småspising av det.. men prøver å unngå å ha det i huset! ;)
Også drikker jeg endel pepsi max..
jeg må legge til at jeg aldri drikker brus eller saft, har fullstendig godteforbud foruten denne sjokkisen over 70% og at vi har sjelden eller aldri kake og dessert!LilleLavendel skrev:
oi, du siste som skrev,- spiser du bare 1 gang om dagen? hvordan går det an? :)
~peanut~ skrev:
jeg må legge til at jeg aldri drikker brus eller saft, har fullstendig godteforbud foruten denne sjokkisen over 70% og at vi har sjelden eller aldri kake og dessert!LilleLavendel skrev:
oi, du siste som skrev,- spiser du bare 1 gang om dagen? hvordan går det an? :)
Altså det er ikke med vilje så klart. Jeg bare glemmer det, er så mye som foregår. Oppussing hjemme, med folk som flyr ut og inn, er alene hjemme med tulla, rydding, ut og handle. Jeg rett og slett glemmer meg selv :P
Men skal bli flinkere til å spise ordentlig nå.
Frokost ca 08.00 en grov brødskive med bringebærsyltetøy,en kopp lettmelk.MICAmor skrev:
Kaffe...
mellommåltid ca 10.00 - en grov brødskive - melk
kaffe...
lunsj ca 12.30 - knekkebrød + yoghurt.+ melk
kaffe...
Middag - ca 17.00 - hva vi enn måtte ha lyst til å spise.. En normal posjon - ,med saus /rømme osv. Dessert noen ganger.
kaffe...
Kvelds - variabelt.. Ca 19.30 - gjerne resten av salaten etter middagen ;-)
Så litt/mye kjeks,sjokolade ,potetgull og generell usunn mat på kveldstid...
Så jeg spiser vel normalt tror jeg? Klarer ikke å spise mer i løpet av dagen i alle fall.
Og jeg klarer ikke gå opp i vekt! Spiser sundt,med ganske mye kalorier - men vekten står pal rolig!
LilleLavendel skrev:
Jeg så på supersize vsr superskinny i går, og tenkte at de hadde blitt skuffa hvis jeg skulle deltatt. I det matrøret mitt ville det vært ganske lite oppi.Godhjerta skrev:
For jeg spiser ganske vanlig inntak av mat. 2-3 brødskiver til forkost, 1 middagstallerken (ikke oversized) litt kveldsmat (2-3 brødskiver).
Drikker kanskje 1-2 kopper kaffe i løpet av hele dagen. Og så drikker jeg mye vann hele dagen.
Problemet mitt er ikke at jeg spiser feil eller for mye, men til feil tider på døgnet. Mellom frokost og middag, går det alt for lang tid, og ofte dropper jeg frokosten helt. Spiser helst nattmat fremfor på dagen, for jeg liker absolutt matro, noe det blir lite av på dagtid.
oi, men når spiser du frokost? blir du ikke skrubbsulten?:)
Jeg spiser frokost ca i 9-10 tiden. Varierer veldig. Og ofte hopper jeg over frokosten.
Men nei, det er akkurat det som er så rart med meg; jeg blir ikke sulten, før plutselig ved middagstider. Da blir jeg svimmel og slapp, men kjenner sjelden sultfølelse.
Sånt går man ikke ned i vekt av.
LilleLavendel skrev:
oi, men når spiser du frokost?
blir du ikke skrubbsulten?:)