hva spiser dere av pålegg?

miss piggy

Gift med forumet
hei!

som overskrifta spør om så lurer jeg på om hva dere spiser som pålegg om dagen?

jeg er litt matlei og alt jeg vil ha får jeg jo ikke lov til å spise lengre, så da må jeg få noen tips ;)

håper dere alle har en flott ferie og påske!

Går mye i kokt egg, eggerøre eller omelett med grønnsaker. Ellers spiser jeg en del gulost (lett) med paprika og agurk og skinke- og kyllingpålegg med avokado og tomat (nyåpnede pakker). Spiser også mye fiskepudding på skiva. Skulle virkelig ønske jeg likte makrell i tomat eller leverpostei, men det klarer jeg ikke :sick006

Gulost, leverpostei, kylling curry salat (fra denja), makrell i tomat, brunost... Men er egentlig lei av alt...:p

Her har det gått mest i makrell i tomat og kokt skinke med cherrytomater i det siste.

Hapå(mmmmm..) gulost, leverpostei.. er småkvalm så lite frister. ;)

Kokt skinke,gulost,agurk,leverpostei,prim og egg.. Er vel det det stort sett går i nå :P Nå har jeg en periode hvor jeg skal ha kokt skinke og agurk ;)

er så lite som frister for tiden. men når jeg spiser brød(sliter med det) så er det oftes makrell, kokt egg, kaviar og prim :)

Leverpostei, gulost og makrell i tomat er det jeg spiser på skiva. Til nød brunost med syltetøy :)

Eneste jeg orker på brødskiva om dagen er baconpostei med majones og skinkesteik med majones, noen ganger med og andre ganger uten agurk. Nam. :-)

hehe, jeg var så sikker på at jeg hadde svart her, men tusen takk for svar :) fikk noen tips som kanskje fristet! det er desverre ikke mye om dagen gitt, men noe må jeg jo få i meg. er ikke noe i veien med matlysten min bare utvalget av pålegg. haha.

Eneste som går ned er loff med bringebær syltetøy eller gulost. Kan også ha på kremost med pepper.
Får ikke i meg noe annet. Da brekker jeg meg :(

jeg brekker meg om jeg får i meg for mye av en type smak :p men nå i det siste har jeg spist gulost (jarlsberg) og kyllingpålegg. klarer ikke kokt skinke lenger :p tenkte å prøve med majones dagene fremover :)

er så lite som frister for tiden. men når jeg spiser brød(sliter med det) så er det oftes makrell, kokt egg, kaviar og prim :)

Kaviar?? Jeg brekker meg av kaviarreklamen som går på tv nå om dagen... ;)

Haha, ja på de bedre dagene så funker det fint med kaviar og egg :) I det siste så er det kun jordbærsyltetøy som funker på brødskiven :)

Litt matlei her også men nå spiste jeg skive med røykalaks og det var jammen meg godt!! Trodde egentlig ikke man kunne spise det men så lenge den er fersk går det visst bra :)

Her går det stort sett i knekkebrød med baconost, gulost, brunost. Ikke mye jeg har lyst på her heller nei :/

Jeg har SÅ lyst på salami jeg, så siden det er fyfy, så laget jeg meg ostesmørbrød å steker de på 200 grader i ovnen! Mmmm...

Knekkebrød med kaviar og gulost

Back
Topp