Hva spiser de med???

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Når de spiser selv, hvilket utsyr bruker de (i tillegg til fingrene) ?

Her så plages hun veldig med skjea, men spiser utrolig fint med gaffel :eek: :confused: så da blir all mat delt i passe gaffelbiter... Men hun peiver endel med gaffelen så kom plutselig til å tenke på om det er skummelt å la henne styre på med den? :p

Kun fingrene foreløpig.
Begynner nok å introdusere skje om en liten stund..... Hun er liksom så liten syntes jeg :-)

Sent from my GT-I9300

Her er det også bare fingrene, skje blir bare tull :P så er nok for liten enda.. men skal trene mer med å la hun bruke skje etter hun har fylt 1 år (en eller annen gang)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hun får mat på skjea, men det sklir liksom av før det kommer til munnen :p med gaffelen klarer hun å få mat på selv OG få det i munnen ;)

Hun får mat på skjea, men det sklir liksom av før det kommer til munnen :p med gaffelen klarer hun å få mat på selv OG få det i munnen ;)

Hehe ikke dårlig det da! :D har ikke turt gaffel jeg :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Kun fingrene her og.Skje blir bare brukt som katapult:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kun fingrene. Men skje er veldig stas å leke med :-p

Han bruker kun fingrene når han spiser, men lar han bruke babygaffel- og skje, men det blir mer mat på gulvet enn i munnen av det:p Til Fiona sin store fornøyelse:D Skulle tro hu var en hund, hu spiser alt:O Brødskiver, frokostblanding, salat, agurk, mais, tomat.. Ja, i grunn alt utenom banan, der setter hu tross alt grensa:p;):D

Nei er jo akkurat det jeg lurer på, hvor trygt det er å la henne jobbe med den :p

Hvis hun spiser fint med den, så kan hun vel bare fortsette? Jeg vet at Liana hadde aldri spist fint med en gaffel, så derfor tør jeg ikke enda..ellers skulle hun gjerne fått spist sjøl :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Han bruker kun fingrene når han spiser, men lar han bruke babygaffel- og skje, men det blir mer mat på gulvet enn i munnen av det:p Til Fiona sin store fornøyelse:D Skulle tro hu var en hund, hu spiser alt:O Brødskiver, frokostblanding, salat, agurk, mais, tomat.. Ja, i grunn alt utenom banan, der setter hu tross alt grensa:p;):D

Og det er en katt? Hahaha..

★Sender fra pipe-gjøken★

Kom på at vi har skåler med sugekopp! Da er vi ett skritt videre, men bestikk tror jeg vi må vente lenge med :p

Kun fingrene her når hun spiser selv. Vi jobber enda med å lære henne å drikke av suttekoppen selv.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hvis hun spiser fint med den, så kan hun vel bare fortsette? Jeg vet at Liana hadde aldri spist fint med en gaffel, så derfor tør jeg ikke enda..ellers skulle hun gjerne fått spist sjøl :p

★Sender fra pipe-gjøken★

spiser med/fekter med/hakker i bordet med...en gaffel kan brukes til så mangt :p

Kom på at vi har skåler med sugekopp! Da er vi ett skritt videre, men bestikk tror jeg vi må vente lenge med :p

skål med sugekopp ble for spennende å forsøke og få løs fra bordet, så da fløy maten veggimellom :p Men vanlig fat er visst ikke sååå spennende lengre ;)

Kun fingrene her når hun spiser selv. Vi jobber enda med å lære henne å drikke av suttekoppen selv.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

nei det er jammen ikke enkelt! Vi øvde massemasse på det, og etter flere måneder har hun endelig skjønt at hun må helle masse på den for å få noe ut :)

nei det er jammen ikke enkelt! Vi øvde massemasse på det, og etter flere måneder har hun endelig skjønt at hun må helle masse på den for å få noe ut :)

Det er ikke så lett nei, her snur hun den opp ned :D

Back
Topp