Hva spiser barnet ditt til frokost?

Lilla-87

Forumet er livet
Nemlig..
Syns det blir mye av det samme her i gården. I det siste har hun begynt å gulpa masse når hun har spist makrell i tomat eller kaviar. Grøt også gulper hun av, så da har vi landa på på brødskive med smørost eller leverpostei. Jeg spiser egg/eggerøre eller omelett m.salat til frokost, og da får hun smake litt av meg.
Syns det blir ensidig kost for en liten en, og vil gjerne bli inspirert av dere.;)

Elise spiser grøt til frokost, og kanskje litt polarbrød med leverpostei :) ganske ensidig her og..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Liana får flaske med mme når hun står opp, ca i 7 tiden, så spiser vi frokost rundt kl 9, og da får hun brødskiver med leverpostei, baconost eller skinkeost.. hun er litt krisen på pålegg enda, så blir mye av det samme her også, bare veksler mellom påleggene etter dager..

★Sender fra pipe-gjøken★

Simone spiser brødskiver til frokost. Pålegg hun liker er: leverpostei, prim, hvitost, skinke. Hun likte ikke laksepålegg i sånn boks, makrell i tomat, kaviar eller smøreoster. Tenkte å prøve salami på sikt. Det er jo litt salt men tror det går bra likevel.
Egg og eggerøre vil hun ikke ha heller.

Det kommer an på hvor hyppig han har puppet om natten, ikke alltid han orker frokost :-p :-o
Men vi prøver med brødskive (gjerne med leverpostei eller smøreost), smoothie og noen havrefras/cheerios eller noen ganger grøt! ;)
Det hender han også bare får litt banan eller noe slikt også!

Glemte å si at etter brødskiva/ene så spiser hun ofte en halv banan, blåbær eller anna frukt :) ikke alltid hun orker om hun har spist mye skive.

Her er det den frokosten først, også mme etter noen timer når hun er klar for første dubb..

Syns bare det er så kjedelig å ikke gi makrell i tomat f.eks, for hun eeelsker det. Får teste igjen i morra og se om det faktisk er den hun reagerer på. Hun gulpa sikkert 15 ganger om dagen, to dager på rad.. :confused:

Her er det den frokosten først, også mme etter noen timer når hun er klar for første dubb..

Syns bare det er så kjedelig å ikke gi makrell i tomat f.eks, for hun eeelsker det. Får teste igjen i morra og se om det faktisk er den hun reagerer på. Hun gulpa sikkert 15 ganger om dagen, to dager på rad.. :confused:
Oi, det var mye!
Vi har prøvd makrell i tomat og kaviar to ganger, men da nekter han å spise :p
Jeg tenker som så da, at så lenge leverpostei fungerer, så gir vi bare det :p

Oi, det var mye!
Vi har prøvd makrell i tomat og kaviar to ganger, men da nekter han å spise :p
Jeg tenker som så da, at så lenge leverpostei fungerer, så gir vi bare det :p
Ja, og tre dager på rad!!!:eek:
Måtte sette henne opp i stolen ei lita stund bare for å få pause fra opptørkinga liksom. Blei fryktelig mye klin og mamma vil gjerne unngå flere slike dager.;)

Hehe Liana spiser 2-3 brødskiver og hvis vi tilbyr frukt, så trykker hun i seg det å:eek::p men pleier ikke å gi frukt etter frokost da, for hun spiser så bra ;):)

Lilla-87: Kjedelig med den gulpinga! Kansje hun reagerer litt på sjømat? Eller kan hun spise fisk til middag?

★Sender fra pipe-gjøken★

Her går det i grøt, også får hun litt banen eller cheerios etterpå. Hun får også mme på flaske, men drikker ikke så veldig mye. Grunnen til at hun får grøt er så hun skal legge på seg.

Han får først en flaske mme også spiser han som regel en brødskive. Nå om dagen er salami veldig populært:) Cherios synes han også er veldig godt. Det er 71 % fullkorn:)

Her blir det enten eggerøre,grovbrødskive med kyllingpostei/gulost/fiskepudding. Eller grøt.. :-) Litt kjedelig her og....

Sent from my GT-I9300

Her får han en flaske mme på ca 150 ml når han våkner, og så grøt 30-60 min seinere, alt etter når han er sulten. Blir ensformig her og med andre ord;) Men han har ikke vært så glad i brødskive (før nå) og han eeelsker grøt. Men bør kanskje gi han brød til frokost etterhvert? Men eg tenker det viktigste er jo at han får i seg noe..:)

Her er det litt hipp som happ.
Noen ganger brødskive med leverpostei eller salami (de eneste påleggene hun vil ha), grøt enkelte dager. Litt eggerøre hvis vi har det, og gjerne noen biter frukt etterpå. Hun elsker honningmelon og mango. Og selvfølgelig cheerios som snacks ;)

Back
Topp