Hva spiller barna deres?

monopol.. fikk det til bursdagen sin ;) ellers så syns han inecraft er gøy nå han spiller det hos andre, har ikke det her hjemme ;)

Minecraft på mobilen sin og Lego + læringsspill på iPad, josefine og star wars på ds og monster high + Mario cart på wii :) så selvfølgelig vanlige spill når vi spiller sammen :) hu er 8,5 år :)

Mario cart på Wii, et sånn spill man styrer med hele kroppen på Xbox, Disneymonopol brettspill. Og så har hun noen spill på iPaden.

Kan vel ikke akkurat kalle det et spill, men vesla på 16 mnd bruker SoundTouch av og til. Det er en app med bilde og lyd i forskjellige kategorier. Jeg har gratisversjonen og den inneholder dyr og kjøretøy.
Hun år trykke litt på den når hun trenger å distraheres litt på butikken o.l.

Han spilte jurassic park og dragetreneren. Hadde dilla på disse og lærte seg alle de forskjellige rasene og alt om de, så var liksom ikke spill i seg selv som var intr. Nå spiller han egebtlig ingenting. Innimellom noen vi har på ipaden men det er sjelden. Feks sånn gammeldags bilspill jeg husker fra jeg var ung:p
Han liker brettspill og kortspill da :)

8 åringen spiller Mindcraft og Ratchet and Clank

Han spilte jurassic park og dragetreneren. Hadde dilla på disse og lærte seg alle de forskjellige rasene og alt om de, så var liksom ikke spill i seg selv som var intr. Nå spiller han egebtlig ingenting. Innimellom noen vi har på ipaden men det er sjelden. Feks sånn gammeldags bilspill jeg husker fra jeg var ung:p
Han liker brettspill og kortspill da :)
Er de til ipad? Og er de på norsk?

Back
Topp