Hva sparker babyen deres Av...?????

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det noe spesielt dere drikker eller spiser som får babyen til og sette I gang med sparkene...?????
Babyen her reagerer veldig på søtt som sikkert er vanlig.
Han sparker kjempemye spesielt hvis Jeg drikker kakao, Spiser vaffler, Frukt eller Is..... [:D]

det samme her er helt bajas når jeg har spist druer.. haha.. syns det er moro[:D]innmari koseli å kjenne magetrollet syns jeg.. kjenner du spark på utsiden enda? en stk stolt pappa kjente det 16 februar her.. han blei jo helt på styr vettu[:D][:D]

drikker en del kakao og da sparker han som bare det[:D][:D]

men synger jeg til han så blir han rolig med en gang[:D][:D]

ORIGINAL: Tonje M

det samme her er helt bajas når jeg har spist druer.. haha.. syns det er moro[:D]innmari koseli å kjenne magetrollet syns jeg.. kjenner du spark på utsiden enda? en stk stolt pappa kjente det 16 februar her.. han blei jo helt på styr vettu[:D][:D]

Nope, Har Ikkje kjent på på utsiden enda..... [:D]

Babyen sparker hvis jeg spiser søte ting eller drikker brus.. Is reagerte han stort på..hehe..

[:)]Funderer fælt på om han virkelig liker solbærsaft,eller virkelig hater det?[8|]
Han blir i alle fall helt vill noen minutter etter at jeg har drukket det! Ellers så er han hyper når jeg er med sønnen på trening! Tae-kwon-do ,tror han i magen også prøver på slag og spark.... [:-]

Her sparker det veldi spesielt når jeg har spist noe med sukker i, som for eksempel is, eller sjokolade. Og ekstra masse hvis det da står noe musikk på i tillegg[:D]

Når jeg har drukket brus eller saft pleier det å bli mye liv der inne.[:)] Ellers tror jeg h*n er veldig glad i å kjøre bil, vet ikke hvorfor, men hver gang jeg kjører bil så sparker h*n ekstra mye[:D] Lille raringen[;)]

Min også reagerer på kulde, særlig kaldt vann. Hvis jeg sitter med beina for nære magen tror jeg det blir trangt der inne, for da blir han helt spinnvill.
Han reagerer også hvis noen tar på magen, eller hvis han blir dyttet på.

Back
Topp