Jeg drømmer om en tynn ull-og silkepysj til meg selv, men akk, så dyrt... Har sovet mye med tynn cardigan, truse og sokker i det siste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Truse. Sjeldent noe mer, men aldri noe mindre [emoji851]
Truse, hæler ikke å ha på meg noe mer. Enda en positiv ting ved ikke å amme, slipper bh!(må fortsatt finne det positive for ikke å rakne helt fordi amminga ikke gikk)
Utolig mange små positive ting[emoji4] tror jeg må bli flinkere med å se det positive i alt[emoji6]Ja, den ser jeg! Det kan gjøre så utrolig vondt når ammingen ikke går. Godt du samler på det positive! Jeg gleder meg til å sove i det jeg vil
Truse. Sjeldent noe mer, men aldri noe mindre [emoji851]
Utolig mange små positive ting[emoji4] tror jeg må bli flinkere med å se det positive i alt[emoji6]
Ganske sikker på at jeg hadde havnet i en depresjon hvis jeg ikke hadde klart det! Sto virkelig å vippa på kanten en stund.Det er fantastisk at du tenker som du gjør - og den som leter, den finner! Stå på og kos deg med å bekle deg i hva du vil både dag og natt
Ganske sikker på at jeg hadde havnet i en depresjon hvis jeg ikke hadde klart det! Sto virkelig å vippa på kanten en stund.
Gjett om jeg gjør[emoji6] Bare å kunne bruke bh som løfter og former litt er gull!