Hva sover du i? *avstemning*

Nattkjole! 

t-shirt/singlet og truse...

sover i pysj!

Sover i truse. Hvis barna er vekke, sover jeg naken. Men syns det er greit å ha en truse på hvis de kommer inn om natten.

Kommer helt an på årstiden..
Sommeren - truse og singlett
vinteren (og mesteparten av året) - ullstilongs, sokker og genser!

Nå i vinter og frem til i dag, har jeg hatt nattkjole (oversized t-shirt) og stillongs. Fryser så lett om natta. Om sommeren er det bare t-shirt og truse, eller nattkjole + leggings (hvis det er kaldt).
Må ofte opp om natta, så det er mest praktisk sånn.

enten truse eller ingenting:)

joggebukse, t-skjorte/genser eller hettegenser (kommer an på temperaturen). kun fordi jeg fryser hele tiden.

noen ganger naken, noen ganger tskjorte og truse eller genser og truse eller singlett og truse eller pysjbukse og genser/t-skjorte/singlett eller full pysj. ullsokker og skjerf på vinteren/når jeg er forkjølet.

så med andre ord: VELDIG VARIERENDE:)

Føre jeg fikk barn sov jeg i nettoen,  men etter det sover jeg med boxer og singlet/t-shirt.  + sokker om vinteren..  Syntes ikke noe om å ligge naken ved siden av guttungen som kan komme tuslende på natta. 

Sover naken..er det beste synes jeg..og da er jeg alltid klar for sengekos..wha ha ha =)
Lillemann blir 4 i juni..men om han kommer tusslende i senga vår..plager ikke meg enda.

Back
Topp