Hva sover deres gullklumper i?

Regiakakao

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Det er jo litt ulik temperatur rundt om i landet, men likevel. Her er det ca 5 grader ute og vi sover med åpent vindu. Hun ligger i nest i bedside-crib, med tynt ullpledd rundt seg og bomullsdyne over. Også har hun på pysj.

Er det litt vel?

Sover i pysj eller body. Ligger på sauen i nestet i egen seng. Dundyne over i max 1 min før den er sparket av. Ingenting over resten av natten. Rommet er 18 grader.

Her varierer det veldig. Natt til i dag var det iskaldt på rommet. Da hadde han ullbody, ullstrømpebukse og ullpysj med ullteppe og dundyne over. Høres jo helt sykt mye ut, men han var kald på alt som var utenfor dynen. Passelig under dynen.
Natten før var det halvarmet body i bomull og bomullspysj + sokker. [emoji23]
I natt er det iskaldt ute, men vi har hatt på ovn på dagtid. Så nå er det ullbody og strømpebukse + dundyne.

Vi har sikkert 18 grader på rommet, og hun sover med ullpysj med tynn dundyne. Skal kjøpe lammeskinn og ha i sengen nå, for jeg synes det er lite trivelig å legge henne på en litt kald madrass. ;)
Hun er mye kaldere av seg enn førstemann som svetter så fort dynen er over livet. :p (på denne årstiden)

Pysj, sokker og helårs dundyne. Også begynt å sparke av seg.

Sover i pysj, ligger på skinn tullet inn i svøpeteppe og med dyne over.

Her er det ca 0 grader ute. Er vel 19-ish på soverommet, noen ganger varmere. Hun har på pysj og sokker, og sover oppå dyna med litt dyne over seg når hun ligger i vugga. Sover hun i senga inntil meg så sparker hun ofte dyna vekk.

Noen minusgrader her ved Nordmarka i Oslo. Phillips Avent sier det er 18 grader i rommet, men jeg stoler ikke på denne skranglekassa av en babycall (mye pga den elendige stjernehimmelen).

Det er kaldere enn som så tror jeg, jeg er kald i sommerdyne iallfall. Men hun sover med babydundyne og pysj, og det virker å være varmt nok for henne.

Her sover de i ullpysj eller ullbody + strømpebukse, og vanlig helårsdyne. Jeg er så frysen selv, så må passe meg for å ikke pakke dem for godt inn :p

Pysj og sokker. Eller body og strømpebukse. Han ligger på ullpledd og har en dundyne over seg. Er vel rundt 17/18 grader inne på rommet

Ullpysj med sokker i easygrow nattpose. Tynt ullpledd over seg. Ligger i bedside med babynest oppi. Holder fin temperatur, kun litt kald på hendene av og til. Har helårsdyne som vi kan legge oppå hvis det blir kaldere.

Sover i pysj og dundyne. Ligger på lammeskinn i min seng. 15 grader på rommet

Pysj (bomull eller janusull), enten med eller uten sokker på - spørs om de sparkes av. Legger teppe over henne, men sparkes fort av. Vi har nok 16-18 grader tipper jeg. God og varm når hun skal ha mat i 3-4 tiden. Sover så sammen med meg under dynen til vi står opp.

Pysj, uten sokker. Dyne over frem til hun sparker den av. Pleier å være ca 18 grader på rommet.

Fra 17 til 19 grader i rommet. Sover med ullpysj eller bomullspysj, stort sett ullpysj. Har dun dyne over, litt usikker på om det er helårs eller vinter dyne den er ganske tykk. Pleier å være kaldt på fingrene men god å varm ellers.

Pysj, sovepose, dyne

Ca 13-15 grader på rommet.

Ligg på babyskinn, i bomulls- eller ullpysj, med heilårsdyne og tynt ullpledd over.

18 grader på rommet, ull eller bomullspysj, ullteppe og fleece. Han hater dyne.

Pysj og sokker, lammeskinn under, dundyne over. Det er 16-18 grader på rommet, men lurer på om det kan bli litt mindre i senga hans. Den er jo lavere enn vår.

Back
Topp