Hva sover deres baby i?

SmåØnsker

Ung og Aktiv!
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
❄️ Januargull 2023 ❄️
Pysj, body, bleie...?

Jeg har en veldig varm jente og hun sparker av seg dyna om hun sover i pysj. Hun ligger urolig hele natta. Så her får vi en mye roligere natt om hun ligger i body med en tynn dyne.

Det kan også skje på dagen at hun i all protest gråter frem til vi tar av henne bukse/strømpebukse :p
 
Last edited:
Fint at hun gir deg beskjed :)

Jeg pleier å ha på pyjamas på kjølige kvelder, og kun body på varme kvelder. Siden vi samsover stortsett, blir det gjerne at vi sover uten dyne/tepper. Ellers har lillebror et bambusteppe over seg.
 
Pysj og dyne.. Men hvis han ligger i vår seng blir han veldig svett så må av og til ta av pysjen
 
Alltid dyne. Vanligvis body, av og til pysj eller bleie:)
 
Her er lille også veldig varm av seg, men på natta sover han med pysj og dyne.
 
Stortsett body og sommerdundyne :) av og til pysj
 
Jeg har også veldig varm baby. Får varmeutslett av nesten ingenting. I sommer var det så varmt at hun lå i bleien eller sånn kort pysj. Og et helt tynt pledd, bare for å gi henne følelsen av å være tildekket. Etter hvert har vi tatt frem litt varmere pledd, men likt antrukket. Det er først nå den siste uken at vi har forsøkt hel pysj og/eller dyne noen dager. Blir sjelden under 20 grader på soverommet, selv med vinduet oppe, så tør ikke ta i for mye på innpakningen.
 
Sover i pysj men har variert om den er kort eller lang og med eller uten føtter. Men er kaldt høstvær i bergen nå og vi har åpne vinduer.
Men har merket at han sover mye bedre når det ikke er for varmt.
 
Variere, noen ganger bare en Body, kan være en pysj, heldrakt ++er ikke så nøye på det å bytte til pysj.

Lillebror er også veldig varm, sparker av seg dyna (tynn dyne).
 
Pysj og dundyne, men nå er d begynt å bli kaldt om nettene her nord og vi sover med vinduet åpent (hatt nedi 4 grader om natten)...så han virker slettes ikke for varm.
 
Pysj og dyne, og teppe hvis det er kaldt. Har et ganske kaldt soverom og hun skal absolutt ligge med hendene utenfor dynen så er ofte kald på hendene :p Må nok sove i ull i vinter
 
Pysj og teppe eller dyne. Storebror har pysj og vi prøver med teppe eller dyne men han sparker den alltid av seg
 
Back
Topp