Hva sover dere i?

Saskia

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Jeg sliter litt med bekledning på nattestid. Foretrekker å sove uten noe på overkroppen slik at brystknoppene blir godt luftet. De siste nettene har jeg sovet med oppkneppet pysj overdel, slik at jeg ikke fryser på skuldrene når jeg ammer. Men siden melken kom for fullt våkner jeg alltid til vått sengetøy og pysj pga melkelekkasje. Hva gjør dere andre? Sover dere med bh og innlegg? Andre løsninger?
 
Sover med amme-BH (og ammeinnlegg i), og har en singlet over. Når jeg ammer på natta tar jeg på en cardigan for å slippe og fryse på armer og skuldre.
 
Behagelig temperatur på rommet,super tynn sommerdyne på meg. Singlet med innlegg på meg.
 
Sover i amme bh fra Cubus, kjempe deilig! Å har ull ammeinnlegg inni. Ikke mindre enn 3 stk fordelt ut på puppen :P drar dyna godt opp og har et lite baby teppe dobbelt brettet over brystene. Da sover jeg godt og fryser ikke :)
 
Sover naken. Greier ikke sove med noe annet enn truse på. Har ganske grei temperatur på rommet. Så pleier jeg å ha en gulpeklut under meg.
 
Sover med ammebh og ammeinnlegg.
 
Jeg sover med pysjbukse, ammetopp, ammebh med ullinnlegg og engangsinnlegg pga jeg lekker så mye. Er egentlig varm og kald om hverandre. Hvis hun skal ha mat på kvelden tar jeg på meg en cardigan
 
Har det varmt på soverommet og sover i kun truse, med et håndkle under overkroppen
 
Sover med amme-bh (bravado, den er fantastisk) innlegg og pysjamastopp som kan kneppes opp. Ble kald på puppene ei natt jeg sovna mens jeg lufttørka. Våkna av frostanfall og fikk betennelse dagen etter :/ Så bare hold deg varm :)
 
Takk for svar alle sammen! Her ble det ammebh med innlegg inatt, skal kjenne etter hva det gjorde for brystene mine i løpet av dagen. Ellers blir det håndkle :)
 
Ammesinglet med innlegg.. Gleder meg til å få sove uten igjen
 
Back
Topp