Hva sover dere i?

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
Ja, jeg lurer faktisk på hva dere som ammer sover i om natten, av klær, for å holde dere varm og unngå tilstoppede melkeganger og brystbetennelse?
Både jeg og sambo er avhengig av kjølig rom når vi skal sove, så vinduet vårt står i luftestilling. Til nå har jeg ligget med ammebh, morgenkåpe og sokker på meg på natta :p men kjenner den morgenkåpen bare blir mer og mer til irritasjon ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Sover i ammesinglet :) noen ganger bare amme-bh. Har vindu i luftestilling, men har også varme på på rommet så d ikke blir for kaldt til mini. Har pledd over mini og brystkassa mi mens jeg ammer, ellers er puppene godt gjemt under dyna ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg ligger i amme singlet. Får vondt av amme bhene jeg har kjøpt. Så må vell på jakt etter nye i helga.

Sover som regel kun i undertøy. Men etter flere våken netter sover jeg i t-skjorte og joggebukse. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg sover i ammebh og amme nattkjole. Tenker ikke på kulde. Så lenge det er romtemp styrer jeg ikke noe med det. Ligger å bader i svette om natten så ligger på et håndkle og må bytte klær i løpet av natten. Ingen vindu står oppe her. Hadde blitt syk da jeg ikke merker at jeg er gjennomvåt før jeg må amme.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg står opp å ammer i stua. Fryser litt da. Så jeg Sover med joggebukse, ullsokker og litt singlet. Har også en tynn ulltopp som jeg tar litt av og på. For å slippe ta av og på hele tiden.

I tights og ammesinglett - står opp og gir han pupp i stova og da synes eg det er litt kaldt.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Sover ikke med vindu åpent her, da fryser jeg i hjel!
Sov en stund i amme bh men får helt klausen av å sove med bh på.
Fant en fin amme-nattkjole på H&M hin dagen og den er superdigg å sove i. Strammer ikke i det hele tatt men holder amme-innleggene på plass likevel så jeg slipper å bytte sengetøy daglig

Jøss, ser jo her at jeg pakker meg litt vel mye inn om natta :p
Morgenkåpe er vel litt i meste laget kanskje.. Men en venninne av meg sa at jeg måtte ha godt på meg om natta og ikke fryse i det hele tatt, og at det ikke hjalp at bare brystene var varme.

Ammebh, men døra åpen til resten av huset for å få litt luft

Sent from my LT26i using Tapatalk

Jøss, ser jo her at jeg pakker meg litt vel mye inn om natta :p
Morgenkåpe er vel litt i meste laget kanskje.. Men en venninne av meg sa at jeg måtte ha godt på meg om natta og ikke fryse i det hele tatt, og at det ikke hjalp at bare brystene var varme.

Jeg er vant til å sove naken med vinduet åpent året rundt jeg, så fryser ikke nå når jeg kun har luftestilling, varme på på rommet + singlet på :p hadde jeg ikke vært så sykt trøtt hadde jeg nok aldri sovna med så mye varme!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ammesinglett og truse :) har vinduet igjen så ligger nærmest å svetter under dobbeldyna.

Ammesinglet og truse. Men har nå også helt sinnsykt ubehag i høyrepuppen pga tette melkeganger :/

Amme nattkjole , sokker og tights :) er ca 19 grader på soverommet og jeg legger meg på ryggen men ungen på magen da jeg ammer så er vel under dyna :)

Jeg stjal med meg et par sykehusskjorter :p Ønsket meg stor god pysj med knapper foran både til bursdag og jul, som kunne passe en gravidmage og som det gikk an å amme i. Men fikk ikke og etter en tur i butikker selv i januar så jeg at det var umulig å oppdrive. Har ammebh med ullinnlegg inni

Jeg sover i ammebh og ammekjole, men jeg lekker så mye at jeg må bytte ammeinnleggene hver 3 time, for ikke å være nødt til å skifte på senga hver dag. Bruker også å pakke puppene inn i et håndkle samt at under lakenet har jeg også noen håndklær for ikke å ødelegge madrassen. Hver dag må jeg ta ut dyna for å lufte den. Når den ligger på soverommet blir den så klam å ekkel. Det er ikke noe deilig å ligge i.

Jeg sover bare med truse jeg klarer ikke noe singlet eller nattkjole :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg ligger i amme singlet. Får vondt av amme bhene jeg har kjøpt. Så må vell på jakt etter nye i helga.
Jeg har kjøpt amme-bh på lindex - 2 for 199 og er utrolig fornøyd!:)

Sent from my LT26i using Tapatalk

Back
Topp