Hva sover de små i?

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkesrus

Guest
Vet mange gjør det litt forskjellig her..men jeg lurer da fært på hva folk flest pleier å gjøre på natterstid. Lar dere de små sove kun i bleie eller har dere pysj?

Vesla er fært med å sparke av seg dynen om natten, så pleier å la henne ha på enten pysj, eller er body, med korte armer. Men uansett hvis hun sover naken eller ei, så føler jeg hun ofte er veldig varm:S Så vet ikke helt hva som lønner seg. Vil ikke at hun skal våkne av at hun er kald i løpet av natten heller.

Vi har det ikke så veldig varmt på soverommet, så Oscar sover med pysj/body og kosebukse. Men sokker vil han ikke sove med. Åsså har han så lite hår ennå, så han sover med en tynn lue :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lillemann sover i pysj. Vi har helt passe temperatur på soverommet. Har ikke lagt merke til at han er verken for varm eller for kald :)

Vesla her sover med pysj. Men hun er så varm av seg at vi dropper sokker. Hun sparker gjerne av seg dyna så syns hun får ha på pysj.

Her sover han i ullpysjer. Han er stort sett alltid kald på fingrene om morgenen, men varm ellers på kroppen.

I natt sov hun på soverommet vårt hvor det var ganske så kjølig, så da lå hun på lammeskinnet, og hadde t-skjorte på seg.. Hun har ikke sovet så godt på en uke!:D

bra de får seg litt ordentlig søvn, men hun sto opp kl. 7 i dag.. Så skal prøve å legge senere på kvelden sånn at hun våkner litt senere på morgnen:) litt tidlig med kl. 7 for meg! hehe

Pysj med "føtter" på har vi mye av.. Men guttungen liker ikke det, fordi han blir så svett.. Han sover aller best i kortarma body virker det som.. Mamma syns det er kjedelig da fordi jeg har så mange søte pysjer. Hehe

I går merka jeg at pysj er for mye tøy nå, så det holder med body om natta. Han ligger jo på skinn og har gåsedunsdyne... Skulle gjerne hatt viduet oppe, men vi har bare ett lite soverom som vi deler, så d blir vel for mye trekk på gutten tror jeg. .

i kveld ble det til at hun sov fult påkledd. hun sovnet på vei hjem etter vi hadde vært på besøk hos svigermor..Fikk dratt av henne varmedressen, og hun var så trøtt at hun ikke lukket opp et øye en gang.. så da ble det genser,bukse og sokker på henne i dag:P

Vi har begynt med bare tskjorte, eller bare bukse. Funker. Han fikk stor dyne (juniordyne) av bestemor her om dagen og den er god og varm i den lille sprinkel senga hans.

Vi sover fortsatt med pysj, men merker at det begynner å bli for varmt for henne. Må nok gå over til litt mindre plagg snart.

Har hittel hatt vinterdyne, tror jeg må kjøpe sommerdyne snart! Hun ligger vanligvis i pysj nå om dagen.. og hun blir jo såå varm atte:O

Back
Topp