hva sover barna i nå?

heges79

Elsker forumet
Ja, jeg lurer på hva barna deres sover i nå? Her går det fortsatt i bare body..men lurer på om jeg snart skal ta i bruk pysjen.. [:)]

Hun sover i pysj [:)] og med dundyna godt over....

Er nødt til det. Er jo ikke noe varmt nå lenger [:)]

Vi har brukt bomullspysj i et par uker nå. Denne uka har han også brukt ullpysj et par netter. Føler det er det beste. Er jo varmeregulerende også. Og så er lillegutt så fæl med å sparke av seg dyna så føler han sover bedre når han har ullpysj på:)

Bleie og boxershorts[;)] Det har han gjort i snart 1 år.. Tror de siste pysjene han hadde på seg var i str 74/80, og det begynner og bli en god stund siden de passet....

Lillegutt er veldig varm av seg, så her sover han kun i body og fortsatt sommerdyna[;)]

ORIGINAL: suki

Siden hun alltid sparker av seg dyna har hun på seg pysj (enten hel eller todelt).

Som regel hel pysj, de sparker av seg alt og ligger typisk opp ned med rompa i været og hodet under dyna når jeg skal se til dem før jeg skal legge meg. Uansett hvor fint jeg pakker dem nedi der så velger de uten unntak å ligge OPPÅ dynene og teppene. Regner med at de likevel er varme, hvis ikke hadde jeg vel hørt det, hehe[:D][:D]

Er veldig glad i ullpysjene/draktene fra Cubus da, de er kjempeflotte å bruke som pysj [:D]

ORIGINAL: Snøkrystallen

Som regel hel pysj, de sparker av seg alt og ligger typisk opp ned med rompa i været og hodet under dyna når jeg skal se til dem før jeg skal legge meg. Uansett hvor fint jeg pakker dem nedi der så velger de uten unntak å ligge OPPÅ dynene og teppene. Regner med at de likevel er varme, hvis ikke hadde jeg vel hørt det, hehe[:D][:D]

Er veldig glad i ullpysjene/draktene fra Cubus da, de er kjempeflotte å bruke som pysj [:D]

som jeg skulle ha skrevet det sjøl[:)]

ORIGINAL: Stage_Doll

Bleie og boxershorts[;)] Det har han gjort i snart 1 år.. Tror de siste pysjene han hadde på seg var i str 74/80, og det begynner og bli en god stund siden de passet....

Tenk på at han lille du var å så på i april og ga de herligste små blå tøfler til(og de har vi brukt myye) nå bruker pysj i str.74.... fikk ikke baby nå heller jeg[:D]

ORIGINAL: Aline**

i natt måtte vinterdyna frem igjen.[:)] og på kroppen har han langermet pysj og sokker på. Da er han god og varm. [:D]

Back
Topp