Hva sover babyen deres i når det blir kaldt?

Utrolig86

Betatt av forumet
Til nå har jo mini sovet i sommerpysj og dyne. Men nå begynner det å bli kaldere og vi sover med vinduet litt åpent. Bør jeg kjøpe ullpysj? Bambus? Eller holder det med bommulspysj med fot så lenge dyna er på? Hun har blitt veldig bevegelig, så hun ligger fort uten dyne og på tvers i senga.

Jeg har en nattpose i dun (Dungo) som hun vil bruke nå fremover. Den har hun også vanskelig for å snu seg i - så tenker at den er grei. Så har jeg bare på en vanlig pysj, men mulig at jeg må over til en i tynn ull etterhvert om det skulle bli kaldt på armene. Men tror at det skal gå greit med vanlig pysj. Den er ganske varm den posen.

Minstetassen vår er en liten varmeovn, så her blir det kun pyjamas m/fot og fleecepledd, evt. nattpose (han er en liten kicker) ☺️

Her ligg han endte i ull pysj og tynn sovepose eller i ull body og dun pose. Spørs på temperaturen ute/inne. Er jo så varierende no. Men nesten alltid ull då det puster bedre og ikke gjør han kald om han svetter!

Hun har både ullpysjamas og bomull :) har ikke begynt med ullet enda om natten, men tenker jeg snart gjør det :)

Ull/silkepysj fra nøstebarn så langt, men bruker litt bomull enda. Ikke trengt varmere enda siden vi samsover og er varme av oss begge to. Legger ham med varmeflaske frem til jeg legger meg :)

Vi samsover. Her i rommet er det ca 16-17grader. Hun sover i pysjamas. Enten ull eller bomull, hun blir fort varm så jeg foretrekker bambus eller ull. For hun blir så klam av bomull (sånn var det i sommer også, syns tynn ull var det beste). Også dyne ☺️

Back
Topp