Hva snasker dere i kveld da?

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Her blir det nachos med kjøttsaus og hjemmelaga tacokrydder, frisk koriander og guacamole :D:rolleyes:

Oooog masse snop etterpå! :p

Hadde restemiddag i ettermiddag, så her blir det tortillachips og salsadip til kveldskosen :D nammis!!

Da har du jo to av ingrediensene i nachosen min;)

Nachos er jo så godt! :-)
Vi har vært i bursdag og spist smørbrød og kaker, så her blir det ikke noe snacks i kveld.
Jeg har bakedag for vi skal ha selskap i morgen. Ferdig med ostekaka og sjokoladekaka, skillingsbollene står til etterheving, og wienerbrødene står for tur når deiga har blitt kald nok til å bakes ut. Svigermor også kommer med kake, så håper alle kommer i morgen så vi slipper å spise alt selv.

masse godt hos dere! Her var det kylling/wok med ris og chop suey-saus til middag :) og redbull og melkesjokolade m/ kvikk lunsj biter i, til kvelds-snacks :D tuuuuse seg (som største snuppa pleide å si) :P

Hadde hjemmelaget pizza og rømmedressing før idag, men orker ikke noe ellers pga jeg er uggen;) Og forsåvidt like greit det:)

Ovnsstekt laks med purre og gratinerte squash og purre med fløte ved siden av :)

Lillebror fikk egen laks som var stekt naturell da, eller med litt dill og purre :D
Han likte det, men tullet mest med maten :p

Her skjærte vi noen pepperbiffer opp i strimler og stekte det sammen med paprika, purre, sjampinjong og krydder. Hjemmelaga biffsnadder er så godt!! Hadde bernaiase og fløtegratinerte poteter ved siden av.

Back
Topp