Hva snakket vi egentlig om før?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Det er jo blitt suuuuper stille her inne jo....
Å ja utenom disse overlessene av tråder jeg har laget så er jeg også lite pratsom.
Men jeg har liksom ikke noe å si...

Hva snakket vi om før egentlig, da hadde vi en drøss med tråder på en kveld,å nå er det noen få tråder i uka

Bla bla bla[:)] sånn!

har tenkt på det samme jeg også.
tror man blir litt oppslukt i babylivet og har mye på hjertet i permisjonstiden (og litt over det).

Tja egentlig alt mellom himmel og jord tror jeg [8D]

Noen snakka om ungene, andre viste frem noe de hadde laga, sydd, hus og hjem osv [;)]
Men vi lova hverandre for lenge siden at VÅRT forum skulle IKKe dø ut... men det skjer visst naturlig likevel [8D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Noen snakka om ungene, andre viste frem noe de hadde laga, sydd, hus og hjem osv [;)]
Men vi lova hverandre for lenge siden at VÅRT forum skulle IKKe dø ut... men det skjer visst naturlig likevel [8D]
mange er aktive her inne enda da. mulig folk har mer å snakke med folk om om babyene sine enn 3åringene sine[8|]

ORIGINAL: Mrs Lutz

mange er aktive her inne enda da. mulig folk har mer å snakke med folk om om babyene sine enn 3åringene sine[8|]

Ja vet mange er aktive på bv men ikke nødvendigvis her inne på 07.. tror kanskje det var det TS mente... [8|] jeg er på bv HVER dag, men faller meg ikke naturlig å stikke innom her så mye, for her skjer så lite likevel... bortsett fra når mammaålillegutt bomber oss med tråder og poller [8D]

Ja vet mange er aktive på bv men ikke nødvendigvis her inne på 07.. tror kanskje det var det TS mente... [8|] jeg er på bv HVER dag, men faller meg ikke naturlig å stikke innom her så mye, for her skjer så lite likevel... bortsett fra når mammaålillegutt bomber oss med tråder og poller [8D]
ja jeg må også innom å sjekke om noe har skjedd. men når det ikke har skjedd noe så går jeg bare ut igjen. har liksom ikke noe å bidra med selv[8D]

det er veldig vanskelig og si egentlig, men det er mange som er borte her i fra, og mange har jo fått nye babyer og nye forum som sikkert er mye mer spennende og være på med nye babyer og spm om en tid man kanskje har glemt[:D]

jeg er ikke så mye her inne, er mer på generelt, men jeg skal prøve og skjerpe meg for jeg er jo på BV nesten hver dag[8D][:D]

savner den gjengen vi en gang var her inne, all den morroa, men det går vel naturlig over etterhvert som barna blir eldre og man kanskje ikke føler så mye for å være her så mye[8D][:D][&o]

ja jeg må også innom å sjekke om noe har skjedd. men når det ikke har skjedd noe så går jeg bare ut igjen. har liksom ikke noe å bidra med selv[8D]

Jepp, jeg gjør akkurat som deg...desverre [8D]

Jeg tror Facebook har skylda[8D]

For min del, så har det skjedd så mye de siste månedene at jeg rett og slett ikke har ork til å skrive. Merker skrivelysten er tilbake igjen[:D] Og så tror jeg de som har fått etter 07 bruker tid inne på de nr2 forumene[:'(][8D] [8D]PRøvde meg selv på mai 09, men for min del har nov 07 vært "the one and only"[:D] 

Vi snakket om alt mulig, middag, planer, spørsmål om underliv[8D], jobb, barnehage og utfordringer i starten. Ellers snakket vi jo mye om alt det våre søte små krøll klarte å finne på.

Vi lovte at vi ikke skulle dø ut, og det håper jeg virkelig ikke vi gjør. Selvom jeg har vært den dårligste til å skrive innlegg den siste tiden.. I'll do my best, jentan mine[:D]

ORIGINAL: Lbaby

For min del, så har det skjedd så mye de siste månedene at jeg rett og slett ikke har ork til å skrive. Merker skrivelysten er tilbake igjen[:D] Og så tror jeg de som har fått etter 07 bruker tid inne på de nr2 forumene[:'(][8D] [8D]PRøvde meg selv på mai 09, men for min del har nov 07 vært "the one and only"[:D] 

Vi snakket om alt mulig, middag, planer, spørsmål om underliv[8D], jobb, barnehage og utfordringer i starten. Ellers snakket vi jo mye om alt det våre søte små krøll klarte å finne på.

Vi lovte at vi ikke skulle dø ut, og det håper jeg virkelig ikke vi gjør. Selvom jeg har vært den dårligste til å skrive innlegg den siste tiden.. I'll do my best, jentan mine[:D]
ja sant. sviiiiikere[8D][:D]

ORIGINAL: Lbaby

ja sant. sviiiiikere[8D][:D]

[&:] Sorry!!! [&:] hehe...

E alltid inne på bv hver dag, men skriver ikke så mye verken her eller d andre forumet om dagene! Litt "lei" og har ikke noe å spørre om. hehe..
Kan jo alltid lage en "Slik går d her om dagene" tråd, men d e da fare for at den kan bli LAAAAAAAAAAAAANG!!!! hehe... Skjer MYE her for tiden nå som vi har to barn og begge to har cystisk fibrose![&:] Hektisk hektisk hektisk!
Men, kan lage en sånn tråd litt senere i kveld jeg[;)] Savner veldig den tiden her inne når alle var her og d var side opp og side ned med nye tråder og vi nesten ikke klarte å henge med på alle trådene fordi d kom nye heeele tiden! hehe... "Good old times!" <3

Back
Topp