Hva slags vognpose har du?

frøken85

Glad i forumet
Og er du fornøyd?
Jeg skal bytte vekk min Voksi Aktiv da spennene har blitt ødelagt og Babyshop lar meg bytte til hvilken som helst annen de har..
Hvilken skal jeg bytte til? Har Emmaljunga Mondial, men vet at Voksi Classic passer fint oppi der..

har en Kaiser skinnpose, men skulle jeg kjøpt nå hadde jeg tatt en Oldenwalder(?) Lammy[:)]

Basson sin ullpose. Den ser ut som en voksi, bare litt tjukkere stoffer.
Kjempe fornøyd!

Har odenwalder og er fornøyd med den.

Vi har 2 stk. voksi classic og en Odenwalder dunpose.
Favoritten er Classic, uten tvil! [:D]

voski classic og ticket to heaven

Voksi classic. Storfornøyd[:D]

Jeg har easy grow dunpose og vi er kjempefornøyd! den er god og varm.. Og følger med en forlenger del sånn at du kan bruke den lenge..

ORIGINAL: babyto

Voksi classic. Storfornøyd[:D]

ORIGINAL: Curlyyysue

er storførnøyd med Voksi urban!:D

odenwalder og voksi her, voksien er super til mindre barn, men nå som snuppa er 2 år, odenwalder, uten tvil[:)]

Har følgende poser:
Voksi Urban(brukes i barnehagen, kjempe fornøyd med den), Emmaljunga eksklusiv i hvit "skinn"(en ok pose på høst/vår), Eisbachen(tror det skrives sånn) lammeskinnspose(veldig fornøyd med den, bruker den nå hjemme) og Eisbachen vanlig vognpose(også god og varm, venter den hjem nå, min søster har lånt den).

Anbefaler Voksi Urban

ORIGINAL: *minibolla*

voski classic og ticket to heaven

sign, vi liker ticket posen best!

Har voksi pose classis og er kjempe fornøyd med den. Men jenta mi er 1 år nå og hun begynner å bli for stor til posen, det er det eneste minuset.
Også har jeg odenwalder dunpose og er fornøyd med denne og den har hun litt lengre.

Sign[:)]

Jeg har nå lest litt om diverse poser og falt litt for easygrow som kan vaskes i maskin og tørkes i trommel.
Noen som vet hvordan den er mtp 5pkt sele i sportsvogn?

ORIGINAL: Superjenta09

Har voksi pose classis og er kjempe fornøyd med den. Men jenta mi er 1 år nå og hun begynner å bli for stor til posen, det er det eneste minuset.
Også har jeg odenwalder dunpose og er fornøyd med denne og den har hun litt lengre.

Har du en veldig stor unge da?
Posen kan jo brettes på fler forskjellige måter. Den ene er vel beregna opp til 2 år også har du enda en brett for større barn.

ORIGINAL: Mummimamma84

Jeg har easy grow dunpose og vi er kjempefornøyd! den er god og varm.. Og følger med en forlenger del sånn at du kan bruke den lenge..

sign.

Back
Topp