Hva slags vintersko har dere ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Jeg trenger nye som er varme og vanntette. Regner med noen av dere har noen tips :)

Har 2 timberland som går litt under kneet. Aldri blitt våt eller kalde av de. Selv i 20 minus!
Også har jeg er par uggs, som jeg bruker når det ikke er slapsete eller regn :)

Timberland sine støvler med snøring har jeg... Kjempe gode :)

Har saueskinnsforede fra Rugged Gear, ellers bruker jeg sneakers så mye som mulig! ;)

begynnte å gå med joggesko hele året, har pensko som jeg bruker gjennom hele året, jeg slutta med vinter skoXD

Timberland authentic teddy. Vanntett og varme :) Også syns jeg de er veldig kul ;)

Timberland har jeg fra før og er skikkelig misfornøyd med dessverre

Jeg har fora dr.matens skoletter :) så har jeg noen deilig ecco støvletter i semska skinn med for inni :D

Har timberland støvler. De lever på vinter nummer 6 nå. Vært hos skomaken å fått sydd ett hull og pusset de inn med bjørnefett. De skoene der har betalt seg mange ganger.

Jeg kjøpte noen på coop obs i fjor (eller var det året før?) som jeg har vært veldig fornøyd med!
Jobber i bhg og er mye ute. Aldri vært kald.

De er fra northpeak :-)

Jeg har helly hansen, slike som går til kneet. Dette blir tredje vinteren, og de er fortsatt like fine og gode.
På jobb (bhg) har vi noen fra Colombia. De er gode og varme, men veldig stive.

Timberland Mukluk =)

Timberland Mukluk her også. Var det dem du hadde? Hva var du misfornøyde med?

Når jeg er ute i snøen/kaldt vær bruker jeg goretexsko fra Ecco. Anbefales på det sterkeste. Har hatt de i flere år og har aldri vært våt eller kald på føtene med de.

Timberland'sa mine som går rett under kneet med knyting. Sykt gode! Blir tredje sesong og de ser like fine ut!:-)

Back
Topp