Hva slags velvære produkter bruker du daglig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow ... bruker ansikt skyld/krem tannkrem og gule tuben jeg aldri husker navnet på
PURelan 100 heter det lol sår bryst såre romper såre lepper hahaHva bruker du den gule tuben til?
Ikke ta så mye så funker den helt rått. Blander sen med sink og smører på rompa når den er sårHaha!! Ok, når du skrev gul tube var det purelan jeg trodde du mente He he
Jeg syns den er god til leppene, men den er så utrolig klissete!!
Og det fungerer bra?Ikke ta så mye så funker den helt rått. Blander sen med sink og smører på rompa når den er sår
Vennine av meg som ga med rådet vidunder tingyOg det fungerer bra?
Takk for tips?! Hun er sår nå om dagen!! Skal prøve det ved neste stell
Jeg har prøvd det ut! Takk for rådet! Fungerte veldig bra her ogsåVennine av meg som ga med rådet vidunder tingy
Så godt å høre at det ikke var bare gis megJeg har prøvd det ut! Takk for rådet! Fungerte veldig bra her også
Jeg blandet den med morsmelk mens jeg ammet, og smurte på leppene, sår bleierumpe, atopisk eksem og you name it.Ikke ta så mye så funker den helt rått. Blander sen med sink og smører på rompa når den er sår
wow det er nok m ye billigere;P haha skal prøve detJeg blandet den med morsmelk mens jeg ammet, og smurte på leppene, sår bleierumpe, atopisk eksem og you name it.