Hva slags velvære produkter bruker du daglig?

Jeg bruker fuktighetskrem, ansiktskrem natt/dag, håndkrem, deodorant, parfyme, tannkrem, dusjsåpe, shampoo og balsam :)

Deodorant, håndsåpe og hudkrem hver dag. Shampoo og dusjsåpe ca annenhver dag. Ansiktskrem og parfyme når jeg føler for det en sjelden gang ;p

Shampo, dusjsåpe, intimvask, deodorant, ansiktskrem, ansiktsrens, tannkrem, parfyme og sminke (hvis jeg skal ut av huset), fuktighetskrem.
Skulle gjerne hatt tid og ork til å "pleie" meg selv litt mer, men tiden blir brukt på andre ting, hehe..

Wow ... bruker ansikt skyld/krem tannkrem og gule tuben jeg aldri husker navnet på:)

Haha!! Ok, når du skrev gul tube var det purelan jeg trodde du mente ;) He he :D
Jeg syns den er god til leppene, men den er så utrolig klissete!!

Haha!! Ok, når du skrev gul tube var det purelan jeg trodde du mente ;) He he :D
Jeg syns den er god til leppene, men den er så utrolig klissete!!
Ikke ta så mye så funker den helt rått. Blander sen med sink og smører på rompa når den er sår :)

Dag- og nattkrem, samt at jeg bruker Rituals kroppsprodukter daglig i dusjen :)

Ikke ta så mye så funker den helt rått. Blander sen med sink og smører på rompa når den er sår :)
Jeg blandet den med morsmelk mens jeg ammet, og smurte på leppene, sår bleierumpe, atopisk eksem og you name it. :)

Nå som jeg har fått barn og ammer så er det tannkrem og ansiktsvask som er velvære :)

Back
Topp