hva slags type sofa

*EmMa08&11*

Gift med forumet
ville dere valgt??
mannen har visst fått kjøpsånden over seg, så han vil at vi skal ut i morra å se[:D]
jeg har veldig lyst på hjørnesofa, det vi har nå også..
men han har lyst på 3+2 sofa..
men føler hjørnesofa er litt mer koselig og intimt, vet ikke helt hvorfor.. men ja..

så hvis meg gjerne hva slags sofa dere har eller hvilken dere ville kjøpt om dere skulle kjøpt nuh[:D][:D]

åå så gøy!! [:D]

Jeg ville garantert valgt hjørnesofa, det er som du sier myye koseligere! [:)]

Og hvis dere kjøper 3+2, så blir det mest sannsynlig til at du sitter i en og gubben i en. Ikke noe kos der da [&o]

jeg ville valgt 3+2 tror jeg..eller hjørnesofa med sjeselong[:)] har sistnevnte nå, er veldig lei av den,så tror det blir 3+2 neste gang[:D]

ville kjøpt en koooselig hjørne sofa... vi har 2+3 nå... USOSIALT....[:'(] trangt...

ORIGINAL: Bebibooms

ville kjøpt en koooselig hjørne sofa... vi har 2+3 nå... USOSIALT....[:'(] trangt...

SÅnn tenker jeg og, OM vi hadde hatt plass.. Jeg er i stolen og James i soffan [>:] Ektorp (fra ikea - den har vi nå og *elsk*) med sjeselong og hadde vært gull [:D]

Vi har hjørnesofa nå. Men siden vi ikke skal ha sofa i stua når tv-stua er ferdige så skal den skiftes ut i 3+3+ en pall eller noe sånn til å sitte på. Men hvis dere bruker samme sofa til tv titting så ville jeg valgt hjørnesofa. [;)]

Vi har alltid hatt 2+3 og 3+3, men nå valgte vi hjørnesofa med sjeselong, angrer ikke ett sekund. Så vi skal ha det i kjellern når vi blir ferdig der.

Hvis jeg hadde hatt stor nok stue ville jeg hatt 2+3 eller 3+3. Og det er bare fordi jeg ELSKER å ommøblere! [8D][:D]

Men vi har lita stue og da syns jeg hjørne/buesalongen vår med sjeselong er kjempefin! [:D]

Heldig du er som skal ut å se på nye møbler! [:D]

Vi har hatt 2+3 også, men plass til mange flere i hjørnesofaen, og deilig å legge hodene mot hvernadre i hjørnet når vi ser TV/film sammen!![;)]
Du kan se bilde av vår i bildetråden min..[;)]

Back
Topp