Hva slags truser foretrekker dere?

En tråd i 'Shopping' startet av RonjaR, 30 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP

Liker best hipster her
    Er stringtruser fortsatt i bruk?
    Og hvor handler dere undertøy?

2. AnneS Forumet er livet Desemberlykke2017

Jeg liker godt hipsterne fra cubus, og syns de er fine nok (blonder) :) veldig lite string igjen her i huset :hilarious:

3. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Brukte stringtruser før jeg ble gravid, nå går det helst i vanlige truser/hipstere. Kjøper begge deler på victoria secret :)

4. BoOojaa Guest

Bruker litt av alt egentlig! Handler på New yorker, hm eller andre kjeder

5. Sanka Forumet er livet

Liker best string jeg De på cubus som ligger i en liten ball ved kassa

6. RemaFrue Gift med forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Jeg liker godt stringtruse, men bruker også hipstere

7. Frk.Blom88 Forumet er livet Desemberlykke2017

Hipster. Kjøpe gjerne på HM

8. Magica87 Gift med forumet

Samme her :)

9. Lykkenerstor Elsker forumet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016

String truser fra sånn ball på Cubus i "sports stoff" går det mye i ellers så liker jeg mye bedre hipstere :hilarious:

10. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017

Jeg bruker kun string og kun de som er halvveis pene med litt blonder.

11. SoriaMoira Glad i forumet

Kun bomull, og kun hipstere/boxere/tai truser. Her er hygiene og comfort de eneste kriteriene ved kjøp av truser. :p
    Når jeg "pynter meg" for sex, har jeg enten noe litt mer "avansert," eller bare er naken. :laughing005
    Ellers ofrer jeg estetikk for hygiene og friskt underliv. :laughing002 Syntetiske stoffer får jeg soppinfeksjoner av før jeg omtrent har fått trusen opp i handlekurven.:stop

12. 2moms Elsker forumet Maiblomstene 2017

Hipster

13. Turkistliv Gift med forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Jeg bruker mye string, men bruker også en del hipsters jeg har kjøpt på New Yorker. Har mange morsomme mønster og tekster på :p

• Liker Liker x 1
  14. Ønskemamma87 Glad i forumet Septemberlykke 2016

Hipsterne fra spar kjøp er de beste trusene jeg har

15. RemaFrue Gift med forumet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Bruker fortsatt string , alle andre truser bare bretter seg ned nå når magen vokser

16. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Har noen i 4pk fra HM. Vanlige truser. Brukte bare string før, takler det ikke nå :p

17. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Kun stringtruser her. Har ikke brukt annet siden jeg var 11 ;)

18. Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Har nesten ikke gått med annet enn hipster evt boxer siden jeg fikk eldste. Har noen stringtruser men det er nødtruser helst haha

19. Anine91 Glad i forumet Vi som prøver :)

Har vært innom mange forskjellige typer (string, hipster, osv.), men i det siste har jeg blitt veldig glad i truser med høyt liv :) Det er vel av den typen enkelte kaller "mammatruser" eller "bombesikre":hilarious: Men de er superdigge, og ser like pene ut. Går jo i bukser med høyt liv, så hvorfor ikke truser også.

Jeg går bare med bomullstruser :) Gjerne med blondekanter eller pynt, så de ikke ser så fæle ut etter en stund i bruk. Kjøper de i grunnen nesten hvor som helst, da jeg ikke har merket noen forskjell i kvalitet. Noen ganger er man heldig, andre ganger ikke... :rolleyes:

20. Prøver Gift med forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

etter jeg la på meg så liker jeg elastiske hipstere, gjerne i silkestoff, bruker og string men syns gjerne det er ubehagelig.

Del denne siden