Hva slags tilbehør til tacoen?

Grete71

Forumet er livet
Småsulten nå...

Hva bruker dere til tacoen?

Her er det mais, agurk, tomat, salat, rå løk (rødløk), revet ost, tacosaus (mild eller medium) og RØMME!!!! Og alt dette går jo ikke oppi skjellene, så da bruker vi taco trays. [:)] Eeeeh og kjøttdeig, da.... [:)]

Isbergsalat, paprika, agurk, løk, rømme, mais. Er vel stort sett det vi pleier å ha, tror jeg.

Her er det: kjøttdeig m/tacopulver, mais, paprika, agurk, salat, ost og rømme. I enten lefser eller tacotubs! NAM <3[:)]

Kjøttdeig med krydder og ketsjup i (faktisk ganske godt og den blir ikke så "tørr").. Mais, salat, agurk, tomat, sukkererter, paprika og løk.. Helst i lompe, men bruker også tubs [:)]

Og Grete, du er ond siden du vet jeg vil ha det i dag [:-]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Kjøttdeig med krydder og ketsjup i (faktisk ganske godt og den blir ikke så "tørr").. Mais, salat, agurk, tomat, sukkererter, paprika og løk.. Helst i lompe, men bruker også tubs [:)]

Og Grete, du er ond siden du vet jeg vil ha det i dag [:-]

Næhhei... [8|][8|][8|][:D]

Jeg har jo sagt at du skal DRITE I HVA MANNEN DIN VIL ELLER IKKE!!!!! Lag taco du!!!!!! [:D]

Enten lager jeg meksikansgryte i pita eller så lager jeg taco grateng [8D][:D]

Hva er det? [8|]

ORIGINAL: Grete71

Hva er det? [8|]
Kjøttdeig med taco krydder, har tortilla chips i en ildfast form, legger kjøttdeigen over, litt mais og løk, så chips på toppen.. Gratineres med ost i ovnen [:D]

MMMMMMMMMMM!!!!! [:D] Gryterett i pita er faktisk også godt, og enkelt.

ORIGINAL: Grete71

MMMMMMMMMMM!!!!! [:D] Gryterett i pita er faktisk også godt, og enkelt.
Hahahahahahaha.. Løp og kjøp [8D]

Kanskje vi skal ha det i morgen!!! Har kjøpt en slik "pølse-kjøttdeig" som jo er altfor masse, så da blir det litt rester i morgen. Gryterett med taco-kjøttdeig i pita må vel være digg? Mangler bare pita'ene da... [8D]

En av de delene skal gubben bare ta til takke med [8D] Verre med bast, han er så kresen.. er ikke mye forskjellig han spiser [8|]

Vetle spiser alt, han! Heldigvis! [:D] Men det beste han får er nok fisk... [:D] Eller pasta UTEN saus/kjøttdeig... [8D] Prøv dèt til gullklumpen din! [:D]

Han spiser fiskepinner og han elsker spagetti med kjøttsaus [:D] Men vi sliter med poteter, han kaster opp hver gang vi prøver.. Så du kan tenke deg hvordan hans middag ser ut.. Snitzel med ketsjup [8|] Grønnsaker er like ille..

Hmmm rart.... Tatt det opp med legen?? Men er jo noen barn som bare er slik, da. [;)]

Her går det i lefse m tacokjøttdeig, rømme, ost, mais, purre, paprika, agurk, isbergsalat, tacosaus og knuste tacoshell oppå der!!! og avogtil ananas:-) mmm...
Fikk faktisk lyst på taco!!!!!!!

ORIGINAL: Emmerense

rømme, revet ost, taco saus (i tillegg bruker jeg et lite glass tacosaus som væske til kjøttdeigen), agurk, paprika, tomat, ananas, mais, avocado, salat, rå løk

her blandes alt på tallerkenen og skjellet spises ved siden av

[:D]

her er det kjøttdeig med tacokrydder, ost, løk, paprika, salat, kesam og enten tacoskjell, pitabrød eller lefser. namnam! [:D]

Back
Topp