Hva slags symptomer har dere?

Individ85

Flørter med forumet
Hei alle sammen :)

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor alle dere hvilke symptomer de har, eventuelt fravær av symptomer.

Min første positive test var dagen før IKM, kan ikke huske å ha lagt merke til noen symptomer før denne dagen. Jeg husker også at hvis jeg kjente noe så tenkte jeg at det ikke var unormalt og at man ofte innbiller seg ting når man prøver å bli gravid fordi man så gjerne ønsker å kjenne det, dermed ignorerte jeg muligens de tidlige symptomene for å slippe å bli skuffet.

De første dagene var jeg litt småkvalm og svimmel. Første uken hadde jeg metallsmake i munnen, følte meg oppblåst, ble lett veldig følsom, "støl" i magen og måtte tisse ofte. I slutten av den første uken var jeg bittelitt øm i brystvortene. Fryser lett, men innimellom veldig varm i kroppen. Mye sliten og trøtt, men det har jeg slitt med på vinteren tidligere så det kunne vært noe med at sommeren er over også.

Uken etter hadde jeg mindre symptomer, bare oppblåst og måtte tisse ofte. Stølheten i magen måtte jeg nesten kjenne etter, kommer og går litt i grunn. Brystvortene har vært litt ømme, men ikke plagsomt i det hele tatt. Alltid litt trøtt. Har vært veldig nervøs for å kjenne så få symptomer.

Nå er jeg 6+2, denne uken har jeg vært litt uggen, i går følte jeg nesten at jeg hadde influensa. Fryser veldig denne uken. Fortsatt sliten og trøtt. Fortsatt oppblåst. I går føltes det ut som om magen vrengte seg, eller var litt klemt....Vet ikke hvordan jeg skal forklare. Var mer ubehagelig enn vondt, og litt skummelt. Under trusekanten. Er det vanlig? Vanskelig å forklare alle disse magefølelsene, he he. Tisser fortsatt ofte. Brystene er litt tyngre og brystvortene ømme. Føler ikke at selve brystene har vokst, men de er store fra før og jeg hadde ekstreme vokse-smerter i de da jeg var liten så mulig de ikke trenger å vokse mer...? Synes alle har ømme bryster...

Så jeg tenker at jeg ikke har noen symptomer, men hvis jeg analyserer veldig så har jeg visst det :) Selv om jeg ikke er superkvalm.

Jeg har ømme bryst og de har vokst fra en håndfull til en stor håndfull som mannen sier ;P tåler ikke kattungen:( blir fort lei meg eller sint..oppblåst mage,ser ut som at jeg er fire mnd på vei..tåler ikke spesielle lukter eller smaker...kvalm innimellom..oftere sulten..

Åja, beklager - lette bortover trådene, men så den ikke. Burde selvfølgelig ha sjekket den listen der også. Hvordan slette tråden?

Åja, beklager - lette bortover trådene, men så den ikke. Burde selvfølgelig ha sjekket den listen der også. Hvordan slette tråden?

Det går ikke å slette tråder her på BV hvis de ikke bryter reglene, men du kan jo kopiere innlegget ditt med dine symptomer over i den andre tråden og så kan du ta det bort her. :) Men det var ikke så farlig altså, du gjør som du vil selvfølgelig. Tenkte bare å si ifra at vi har en lang og fin symptomtråd allerede. :D

Back
Topp