Hva slags sofa

Dollface

Forumet er livet
VIP
Har dere?
Hjørne, tre-seter osv...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har to tresetere og to tosetere ;)

Kjekt å ha vinkelstue, en sittegruppe i tvkroken og en sittegruppe i stordelen av stuen.

Vi har hjørnesofa, men ønsker oss ny. Får se hva det blir da

Ønsker meg nytt jeg også, men det blir ikke før Rolf er over "toddler" alderen.

Har hjørne sofa der den ene sia er sånn sjarong eller hva det nå heter. Får vel 6
Eller 7 i den. Skinnsofa og svart.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ønsker meg nytt jeg også, men det blir ikke før Rolf er over "toddler" alderen.
Vi venter til det verste er ferdig vi og. Er strenge på å ikke spise i sofaen da og vi kjøpte den vi har for 3,5 år siden . Og det er nesten ikke en flekk :D

Vi venter til det verste er ferdig vi og. Er strenge på å ikke spise i sofaen da og vi kjøpte den vi har for 3,5 år siden . Og det er nesten ikke en flekk :D

Er streng jeg også, har vært det stort sett hele veien (slipper litt opp på skinnsofaen), men alle vi har er kjøpt brukt.. Så, kjenner godt på det at når minsten nå er ferdig med det værste da skal jeg kjøpte ny, helt ny!

Er streng jeg også, har vært det stort sett hele veien (slipper litt opp på skinnsofaen), men alle vi har er kjøpt brukt.. Så, kjenner godt på det at når minsten nå er ferdig med det værste da skal jeg kjøpte ny, helt ny!
Det er godfølelsen det :D

Har en svart skinnsofa 2+3. Men skal få svigers sin U-sofa når de kjøper seg ny :D Har lenge hatt lyst å bytte ut skinnsofaen, men har ikke gidda pga snuppa, så nå slipper vi det og får fortsatt "ny" sofa ;)

Vi spiser kun på spisebordet. Eneste som er spist i stuen er snop. Det blir nok slutt på det også når I. Blir gamlere.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi spiser kun på spisebordet. Eneste som er spist i stuen er snop. Det blir nok slutt på det også når I. Blir gamlere.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Vi har fredagskvelden i sofaen, med pizza. Er stort sett jeg som griser :p

Back
Topp