Hva slags skrittteller har du?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Som det sier over?

Hva slags skritt teller har du? Og er du fornøyd?

Jeg ønsker meg en fitbit, men forløpig hsr jeg bare skritt telleren på tlf. Litt kjipt for man går jo ikke med tlf på seg hele tiden. Så hadde vært en fordel med noe som var bra og ikke så stort på håndleddet :)
 
Jeg har fitbit, og er fornøyd med den. Ikke den beste kvaliteten på armbåndet i seg selv, men det elektroniske er det ingenting å si på. Og da mott armbånd ble ødelagt var det kjempelett å bytte det. Kjenner ingen andre som har måttet bytte inn sitt.
Brukervennlig app, og veldig motiverende synes jeg ☺
 
Veldig fornøyd med fitbit jeg og, har den som heter fitbit charge hr, den måler pulsen og. Er kjekt å se i foehold til trening osv;)
 
Jeg har garmin vivofit, det er kommet nyere og mer avanserte siden jeg fikk min. Men den er veldig grei synes jeg.
 
Har fitbit charge hr, ganske fornøyd men jeg har hatt litt problemer med syncing med telefonen. :)
 
Bruker polar m400 klokka. Veldig fornøyd med den. Kan ikke ha klokke på jobb, så det er litt dumt. Går mange skritt der.
 
Polar M400 :) Jeg liker at den også kan brukes på trening som pulsmåler. Fitbit er ikke adekvat til det ennå.
 
Jeg har fitbit charge hr :)
 
Back
Topp