Hva slags sko hadde du valgt?

Råsa Muffin

Gift med forumet
Vi skal i bryllup i sommer, jeg er da 30 uker på vei .. Det skal da feires på " Brimi Sæter " ved Vågå. Og tenker da, er det noe vits med noe veldig høye hæler? Det er en sæter og jeg kan jo føle meg veldig tung .. Men samtidig .. Hva kan passe til denne kjolen da?

http://www.asos.com/Mamalicious/Mamalicious-Kaisa-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1475651&cid=5813&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Rushmore

( I fargen Ice Coffee, ikke den "grå" som kommer opp) :))

Hva med ballerinasko?

Nutteputta skrev:
Hva med ballerinasko?

Tenkte på det, bare var litt usikker på om det var "pent nok"? :) Og kan man i såfall ha svarte til den fargen?

Svarte ballerinasko til blir fint det :)
og som gravid skal en tenke litt på comfort og ;)

jeg var i konf  når jeg var høygravid.. ble mye sitting og det var veldig varmt.. hadde svarte ballerinasko.. behagelig og fint.. veldig fin kjole btw!!

sneipen peipen skrev:
jeg var i konf  når jeg var høygravid.. ble mye sitting og det var veldig varmt.. hadde svarte ballerinasko.. behagelig og fint.. veldig fin kjole btw!!

Okei.. Men da finner jeg noen fine ballerina sko :))
Takk for det, likte den kjempe godt :D Håper jeg blir like fornøyd når den kommer :)

Ballerina :) beige eller sorte litt avhengig av hva slags annet tilbehør du har tenkt

hadde valgt ett par søte ballerina sko! Jeg kjøpte meg små søte sølvfarga ballerina til dåp i sommer. 36uker på vei, no way in hell at jeg hadde tatt på meg høye hæler!:p

KJEMPEFIN kjole da:):) men ville ikke hatt svarte ballerinasko til den lyse kjolen jeg da. om du skal kjøpe ny for å ha til liksom:) ville hatt noe litt lysere sko også.

Back
Topp