Hva slags sjanger av musikk liker du?

jcecilie

Gift med forumet
Jeg liker[:)]

Tecno: det meste

Rnb: sånn som flo rida, b.o.b

Litt Rock: Metallica, aerosmith men det er som regel på radio å sånn.

pop: sånn som lady gaga, rhianna

hipp hopp: eminem

80/90 talls musikk: roxette, sting, madonna, pet shop boys.

Hører mest på tecno, eminem og pop[:)]
Tecno frik her[:D]

Jeg er aller mest glad i..hm..hva skal vi kalle det...indierock-aktig musikk.
Før jeg fikk barn gikk jeg mye på konserter og festivaler. Like store band som Radiohead og Foo Fighters, men også mindre band og artister som ikke er så kjente.

Men også jazz, funk og noe pop.

Er ikke så glad i r'n'b, techno og hiphop

Metal, jazz, rock, pop, klassisk. Ja, det meste. Men er VELDIG glad i jazz og metal[:D]

Rock/hard rock, gjerne 80talls hard rock, som Europe, Def Leppard, Gorky Park, Metallica o. lign [:D]

Indie (eks. Live <3)

Grunge (Nirvana, pearl jam feks...)

Litt pop, liker godt Lady Gaga og Rihanna [:)]

Eg liker festmusikk med masse liv i som man kan hoppe og danse til f.eks disse:

http://www.youtube.com/watch?v=8zXfeWyQcVQ

Når denne spilles på forspill/fest som eg er på så hopper alle rundt med neven i taket [;)]
[hr]http://www.youtube.com/watch?v=Oe4Ic7fHWf8&ob=av3e
[hr]http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Denne e grei og
[hr]

ORIGINAL: kasandre

Rock/hard rock, gjerne 80talls hard rock, som Europe, Def Leppard, Gorky Park, Metallica o. lign [:D]

Indie (eks. Live <3)

Grunge (Nirvana, pearl jam feks...)

Litt pop, liker godt Lady Gaga og Rihanna [:)]

Veldig glad i rock- spesielt Neil Young.
Rock/pop- Dire Straits, Bon Jovi etc..
Norsk musikk- Vidar Johnsen, St.Thomas etc etc.. Hører på det mest av nyere musikk også.. Er vel egentlig bare sånn samtidsmusikk og jazz jeg ikke fikser å høre på![:D]

Kan høre på endel forskjellig, men det er alltid metallen som har stått mitt hjerte nærmest [:)]

Hører vel egentlig på det meste, men er ikke så imponert over techno, house og jazz...
Favoritt band er The killers, Snow Patrol, Biffy Clyro...
Hører mye på P3 [:D]

Hører på det meste, Radioen kan stå på hele dagen og det er sjeldent jeg går og skrur av fordi det er en sang jeg ikke takler. Er vel kun Tone damli aaberge som får meg til å gjøre det[:D].

Liker godt dum dum, cc og den typen norsk musikk.

På dataen har jeg blant annet:

Def leppard
Shania twain
Roxette
Red Hot ...
Acdc
Alice cooper
Bon Jovi
Dire straits
Eric clapton
Green day
Kiss
Oasis
Queen
Return
U2

Pluss en hel masse annet. Kan like en sang av en artist, men hate alle de andre.

Her går det i Metallica, Foo Fighters og "mykere" rockeband som Nickelback, 3 Doors Down, Kings of Leon, The Killers osv. Men hører på det meste av det på radioen også da.[:)]

ORIGINAL: jcecilie

Jeg liker[:)]

Tecno: det meste

Rnb: sånn som flo rida, b.o.b

Litt Rock: Metallica, aerosmith men det er som regel på radio å sånn.

pop: sånn som lady gaga, rhianna

hipp hopp: eminem

80/90 talls musikk: roxette, sting, madonna, pet shop boys.

Hører mest på tecno, eminem og pop[:)]
Tecno frik her[:D]

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv.. er altlikende, men det du listet opp er bra[:D]

hmm jeg er igrunn altetende, å da mener jeg alt fra ole ivars, vassendgutane til Katey perry eller hva hun heter[:)]

No for tiden elsker jeg høre Lena meyers sin Satellite, blir alltid så godt humør og så Shakria sin Waka waka eller hva den heter[:)]

ORIGINAL: Bolla85

ORIGINAL: Kinaputten

Jeg er aller mest glad i..hm..hva skal vi kalle det...indierock-aktig musikk.
Før jeg fikk barn gikk jeg mye på konserter og festivaler. Like store band som Radiohead og Foo Fighters, men også mindre band og artister som ikke er så kjente.

Men også jazz, funk og noe pop.

Er ikke så glad i r'n'b, techno og hiphop

Kanskje jeg skal si i fra til deg neste gang Simen og bandet skal spille konsert? De skal snart ha konsert hvis de bare klarer å somle seg ferdig med cden. Kanskje du liker de[:)]

Jaaaa, det må du gjøre!! (men de spiller kanskje ikke oppi gokk her jeg bor nå..). Hva er det de heter igjen?

Hmm...masse igrunn,men er mest glad i klassisk,elektronika,jazz(IKKE frijazz,det er satans skaperverk og gir meg lyst til å drepe nesten[:D]) ...liker igrunn det meste ,så lenge det er bra spilt eller gir meg noe,rett og slett.
Det eneste jeg ikke kan fordra,er som sagt frijazz og blues...

ORIGINAL: rai

Hmm...masse igrunn,men er mest glad i klassisk,elektronika,jazz(IKKE frijazz,det er satans skaperverk og gir meg lyst til å drepe nesten[:D]) ...liker igrunn det meste ,så lenge det er bra spilt eller gir meg noe,rett og slett.
Det eneste jeg ikke kan fordra,er som sagt frijazz og blues...

Som jeg skulle sagt det selv![:D]

Back
Topp