Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har sett litt på senger (litt tidlig men) og har veldig lyst på Stokke sleepi mini.
Noen som har erfaring med denne? Ser jo så fin ut, men den er dyr.
Veldig kjekt at den har hjul og kan flyttes rundt.
Jeg har kjøpt ammeseng som er anbefalt av det varmest av andre som har hatt det, og sebra kili seng en sånn seng som du kan dra ut. Passer frem til ungen er 5 år, og etter det kan den brukes som sofa :)
Jeg har stokke seng til min datter. Jeg elsker den over alt. Den er genial med at den først er så liten så bygger du den ut til vanlig grindseng etterpå. Elsker hjulene. Spesielt når hun har kastet smokken på gulvet bak sengen. Bare drar den ut på gulvet osv uten problemer. Her arver lillebror den sengen for storesøster har fått prinsesse seng. Hadde egentlig veldig lyst på ny stokkeseng,men mannen sa nei. TULLINGEN han. Er mye penger der og då. Men husk at de har jaggu seng lenge. Jeg har juniorsettet og så egentlig var planen at min datter skulle ha sengen til hun var stor. Den blir jo bygget ut til vanlig seng då. Og planen er at det blir 2 stoler til slutt eller en liten sofa på rommet.