Hva slags plagg?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Jeg er helt lost på babyklær-typer...

Har fått en liste over hva jeg trenger. Men skjønner ikke forskjellen på pyjamas, sparkebukser og (kose)dress?

Legger ved bilde. Hva er hva? [emoji53]

8d8628af2e0e567ebc43a31f31f0336c.jpg

Sparkebukser vil jeg si er med helfot, men det er bare hva jeg er vant med :) kan jo være andre er vant til no annet. Når det gjelder pyjamas og kosedress, så kan det hende jeg har brukt litt om hverandre uten å vite det :hilarious:

Aha! Så da har jeg egentlig ingen sparkebukser da? [emoji85]
Så alt på bildet er pyjamas/kosedress?
Føler liksom ikke at barna kan sove i den tykke rosa drakta...

De med ring rundt er pysjamas i mitt hode. Den med kakemonsteret er sommerpysjamas og den velurdrakta er mer kosedress;) ser litt tykk ut:angelic:

Takk! [emoji847] Da har jeg litt mer peiling.

Da er egentlig kakemonsteret litt overflødig på vinterbarna.. jaja

I mitt hode er dette sparkebukse :) altså med fot.
Det var slike jeg tenkte på som sparkebukse ;) uten fot er heldress (eller onepiece, som samboer sier) hos oss :p men jeg aner ikke egentlig, jeg bare bruker tøyet, jeg :hilarious: (btw elsker sparkebukser med fot:Heartred)

Hva man bruker av navn er vel det samme:oops: om man handler på nett vil det også komme opp med og uten fot;)
Samme som at vi bruker navnet heldress på drakter med foter og armer:joyful:

Jeg er helt lost på babyklær-typer...

Har fått en liste over hva jeg trenger. Men skjønner ikke forskjellen på pyjamas, sparkebukser og (kose)dress?

Legger ved bilde. Hva er hva? [emoji53]

8d8628af2e0e567ebc43a31f31f0336c.jpg
Alt dette kan brukes som pysj, og kosedress, den blå er sommervariant siden den har kort erm og fot

Back
Topp