Hva slags plager har du?

HappyMommy

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
Hva slags plager sliter dere med? Trodde jeg hadde blitt kvitt kvalmen, men har fått det tilbake, får det heldigvis bare om kvelden sammen med hodepine. I tillegg har jeg løs mage og det gjør så vondt rett før jeg må på toalettet.
Pluss nedpress og ubehagelige kynnere da... :grumpy:

Hva slags plager sliter dere med? Trodde jeg hadde blitt kvitt kvalmen, men har fått det tilbake, får det heldigvis bare om kvelden sammen med hodepine. I tillegg har jeg løs mage og det gjør så vondt rett før jeg må på toalettet.
Pluss nedpress og ubehagelige kynnere da... :grumpy:
Plages av dårlig søvn, mye toalett turer, andpusten av ingenting, kan ikke sitte for lenge fordi det presser på (og blir ubehagelig å puste). Utenom det er jeg ganske heldig hehe..

Her går det i tretthet, halsbrann og masse masse kynnere. Gleder meg til babyen er ute og jeg kan bevege seg mer enn 10 min sammenhengene uten at magen blir en basketball

Får innimellom veldig vondt på venstre side nederst i magen, kjennes ut som sting/hall. Mulig det er luftplager. Det går over etter dotur:D Plages veldig med bekkenet, noen dager greier jeg nesten ikke å gå, andre dager er det helt ok. Har hatt endel halsbrann, men den er det plutselig mindre av. Dårligere søvn, våkner mange ganger på natta og våkner tidlig i tillegg. Må hvile meg på dagen:) Kjenner godt at magen er blitt stor;) Humøret er også veldig varierende, kan bli veldig sint, på gråten og være glad om hverandre:D

Bekkenløsning som er ganske ille nå.. doturer på natten, dårlig søvn og kynnere. [emoji849] press på høyre side når jeg sitter. Jeg gleder meg veldig til å få kroppen min igjen..

Har bekkenlåsning som varierer veldig i hvor mye hemmer meg, noen dager er jeg nesten helt fin, andre helt håpløs....
Fått tilbake litt kveldskvalme...og mye leggkramper kombinert med doturer om natta. Ellers så føler at jeg formen er bedre nå enn den var forrige uke og ukene før det, tror magen har "sunket" litt og at det derfor føles lettere med pust og alt sånnt:)

Kvalme; morgen, ettermiddag og kveld.
Dårlig søvn,
Halsbrann,
Kynnere,
Dårlig kondis,
og tretthet

Men bekkenet er blitt bedre! :woot:

Fint å få klage litt ;)

Heeelt grusomme bekkensmerter.... brenner i hoftene om jeg er så uheldig å legge meg,stå for lenge,sitte i en stilling, løfter noe... tror jeg kommer til å svi av meg hoftekulene.. halsbrannen er til Å dø av... spiser over ett brett med galieve forr dag. Å kynnerne er blitt såpass intens at jeg ikke klarer å bevege meg når de kommer... stivner helt av smerter... alt ble liksom så mye verre de siste dagene... kanskje ett tegn på att man skal begynne å glede seg til at dette er over..

Jeg plages med bekkenet, hovedsaklig i lysken og symfysen. Halsbrannen kommer og går, men nå er det lenge siden sist, innbiller meg at det er fordi magen har sunket litt[emoji4]
Ellers er det myye kynnere, som har blitt mer intense den siste uken. Er også mye trøttere for tiden, da det er mange oppvåkninger om nettene og lite sammenhengende søvn[emoji42] Har begynt å kjenne på litt prikkinger i beina og stikking i underlivet også, men bare de siste dagene..

Det verste nå for tiden er at jeg er så tung og sliten i kroppen. Vil bare gå i hi til han er klar til å se verden. Tror jeg er smittet av manneinfluensaen til samboer i tillegg, så det gjør ikke saken bedre:dead:

Litt halsbrann innimellom, av og til nedpress og stikk/ilinger «der nede», noe kynnere...men ingen av disse går utover nattesøvn eller det daglige, så føler jeg nesten ikke kan nevne det engang[emoji85]
Mao veldig heldig!

Mye halsbrann, middels ille bekkenløsning, delte magemuskler, litt restless legs, vonde hofter og leggkramper. Og føler meg rimelig ubrukelig, er kjedelig å måtte få hjelp til alt mulig :yuck:

Heeelt grusomme bekkensmerter.... brenner i hoftene om jeg er så uheldig å legge meg,stå for lenge,sitte i en stilling, løfter noe... tror jeg kommer til å svi av meg hoftekulene.. halsbrannen er til Å dø av... spiser over ett brett med galieve forr dag. Å kynnerne er blitt såpass intens at jeg ikke klarer å bevege meg når de kommer... stivner helt av smerter... alt ble liksom så mye verre de siste dagene... kanskje ett tegn på att man skal begynne å glede seg til at dette er over..

Helt likt her :arghh:

Halsbrann: Få resept på tabl hos legen. Foreløpig har de funket som bare det for meg hvertfall.

Her er det begynt å komme endel vann i kroppen. Merker det prikker godt i beina når jeg står opp. I går var jeg på seminar i Italia, med 14-timers program. Beina mine så ikke ut da jeg kom til hotellrommet...
ellers er det kynnere som plager meg. Bekkenet (halebeinet) er bedre enn det var i sommer, så der jeg bare fornøyd selv om det tidvis fortsatt gjør veldig vondt. Halsbrannen er såder, kan fint leve med den, for den varer sjeldent lenge. Det tyngste for tiden er nok pustinga. Babyen ligger heeelt oppe i magen, og magen er sprengt. Vondt å bøye seg frem, og det merka jeg godt på flyturene jeg hadde til Italia nå. Sikkert litt ekstra sprengt i magen også pga flyturene (håper jeg, for da blir det vel bedre)

Helt likt her :arghh:

Halsbrann: Få resept på tabl hos legen. Foreløpig har de funket som bare det for meg hvertfall.
Ja nå blir det på resept altså :( våknet i natt å hostet syre... ville kveles av svie... nå får det være nok. Hva fikk du?:)

Ja nå blir det på resept altså :( våknet i natt å hostet syre... ville kveles av svie... nå får det være nok. Hva fikk du?:)

Det er helt grusomt!! :(
Jeg har vært fin (bank i bordet) siden jeg startet på Omeprazol Pensa 20 mg. Det er synonympreparatet til Losec Mups eller noe.
Har lest at flere har god effekt av den.

Her er det begynt å komme endel vann i kroppen. Merker det prikker godt i beina når jeg står opp. I går var jeg på seminar i Italia, med 14-timers program. Beina mine så ikke ut da jeg kom til hotellrommet...
ellers er det kynnere som plager meg. Bekkenet (halebeinet) er bedre enn det var i sommer, så der jeg bare fornøyd selv om det tidvis fortsatt gjør veldig vondt. Halsbrannen er såder, kan fint leve med den, for den varer sjeldent lenge. Det tyngste for tiden er nok pustinga. Babyen ligger heeelt oppe i magen, og magen er sprengt. Vondt å bøye seg frem, og det merka jeg godt på flyturene jeg hadde til Italia nå. Sikkert litt ekstra sprengt i magen også pga flyturene (håper jeg, for da blir det vel bedre)

Det hørtes ut som en heftig dag :( Håper du kan slappe av litt og :)

Det er helt grusomt!! :(
Jeg har vært fin (bank i bordet) siden jeg startet på Omeprazol Pensa 20 mg. Det er synonympreparatet til Losec Mups eller noe.
Har lest at flere har god effekt av den.
Da skal jeg lufte denne for legen neste time,selvfølgelig en vikar,men han har bare med å høre etter... så du kan spise å drikke alt som du ellers blir plaget av nå?:)

Da skal jeg lufte denne for legen neste time,selvfølgelig en vikar,men han har bare med å høre etter... så du kan spise å drikke alt som du ellers blir plaget av nå?:)

Han hører nok :)

Nå har jeg spist alt. Litt for mye sånn at jeg blir for «full» i magen. Men fortsatt ikke halsbrann, bare «gulper» fordi det er fullt når jeg skal sove feks ;)

Han hører nok :)

Nå har jeg spist alt. Litt for mye sånn at jeg blir for «full» i magen. Men fortsatt ikke halsbrann, bare «gulper» fordi det er fullt når jeg skal sove feks ;)
Å hærrefred så deilig!!!!:D ååååååh!!:D dødsmissunnelig!!:) nå har jeg spist en HEL banan.. Å jeg holder på å dø!

Back
Topp