Hva slags pålegg?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Nå har lillegutt bare prøvd leverpostei med brødskive, tenkte å variere med noe annet for å få forskjellige smak.. Hva anbefalles? ;)

Ja det er lurt det, du kan kjøpe kneipbrød, begynne med små smuler og se om det faller på smak da, her liker gutten min det, tygger godt på det :)

Har ikke startet med brød ennå, vi.. :)
Knust banan på skiva?

Bruker det jeg har :) Det siste jeg brukte var istid brødet kjøpt på rema :)

Må jeg kjøre smaksprøver på brød også? Jeg gir henne selvsagt ikke en hel skive første gang. Men bør jeg gi henne noen smuler første gang, eller kan hun få en liten bit og bryne seg på? :)

Må jeg kjøre smaksprøver på brød også? Jeg gir henne selvsagt ikke en hel skive første gang. Men bør jeg gi henne noen smuler første gang, eller kan hun få en liten bit og bryne seg på? :)
Jeg gikk rett på små biter :) Var noe grøssing i starten,men nå går det helt fint og jeg kan gi større biter uten problem :)

Er visst bare syltetøy og sjokoladepålegg man skal begrense pga alt sukkeret;) Sprett primen har tilsatt jern og er veldig bra :)

BV App ★

Hos de to eldste er det leverpostei og prim som har vært mest populært. Frøkna har ikke fått skive enda ;)

Back
Topp