Mittlillemirakel
Juni 2012 Rocks<3
Nå har lillegutt bare prøvd leverpostei med brødskive, tenkte å variere med noe annet for å få forskjellige smak.. Hva anbefalles? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enn ost da?Kaviar og makrell i tomat![]()
Regner med det blir mye grisete, for jeg gir han små smuler med håndaKaviar og makrell i tomat![]()
Mellomgrov.. Bør ikke gi fint brød, kan få forstoppelse av det vettuHar ikke prøvd brød enda vi... Hva slags brød bør vi bruke? FInt eller grovt?
Mellomgrov.. Bør ikke gi fint brød, kan få forstoppelse av det vettu
, og heller ikke for grov![]()
Bruker det jeg harHar ikke prøvd brød enda vi... Hva slags brød bør vi bruke? FInt eller grovt?
Ost kan du og brukeEnn ost da?
Bruker det jeg harDet siste jeg brukte var istid brødet kjøpt på rema
![]()
Jeg gikk rett på små biterMå jeg kjøre smaksprøver på brød også? Jeg gir henne selvsagt ikke en hel skive første gang. Men bør jeg gi henne noen smuler første gang, eller kan hun få en liten bit og bryne seg på?![]()
Jeg gikk rett på små biterVar noe grøssing i starten,men nå går det helt fint og jeg kan gi større biter uten problem
![]()
Er vel noen andre pga høyt saltinnhold ogEr visst bare syltetøy og sjokoladepålegg man skal begrense pga alt sukkeretSprett primen har tilsatt jern og er veldig bra
BV App ★
Ja tror ikke spekemat er så braEr vel noen andre pga høyt saltinnhold og![]()
Min fikk smake litt rørt hjemmelaget jordbærsylte,han elsket detJa tror ikke spekemat er så bra
Men har latt han smake syltetøy og det var veldig godt
BV App ★