Hva slags pålegg..

Nå spiser jeg ikke brød, men knekkebrød og da er det makrell i tomat som er storfavoritten akkurat nå. 

makrell i tomat, leverpostei, ost og skinke..+ masse agurk/paprika!
også veldig glad i eggerøre!

nå om dagen er favoritten makrell i tomat

Jeg bruker generelt ikke pålegg, for jeg spiser rista brød med smør hjemme.

Men i kantina på jobben blir det leverpostei med rødbet på og brunost med syltetøy.

Liker også kokt egg og tomat sammen med majones, men foretrekker å koke egget selv (hvert fall nå som jeg er gravid og kjempesær etter å ha fått eggeskall på et kokt egg)

Liker å variere, reker, roastbiff, salami, skinke, brie ost, hvitost, syltetøy, leverpostei osv. Nå som gravid er det så vanskelig å få i seg mat om morgenen, så blir som regel nugatti eller syltetøy ;p

gulost og brunost. Jepp, veeeeldig ensidig i kosten. Kan ha egg og banan på skiva og - men d et skjer sjelden.

Makrell i tomat, røkelaks, egg, gulost, reker.
Kan vel si at det er det som er favorittene.

Bacon og pepperost for øyeblikket..

Ellers liker jeg salat - salami - ost - paprika og agurk <3
Men det er sjelden jeg gidder å ordne det, så det går mest i ost og/eller salami.

Makrell i tomat, kremost krydder, spesialsalami, prim lettere og lett servelat er vel det jeg spiser mest. Alt i perioder. :p

Brunost
Gulost + agurk eller paprika
Baconpostei + majones og agurk
Egg + kaviar
Eggesalat
Røkelaks
Skinke + majones
Salami + majones

nå spiser jeg bare knekkebrød, men der er favorittene:
- røykalaks
- hvitost med paprika
- makrell i tomat
- fiskekake
- kremost med hvitløk
- skinkeost og paprika

Jeg er veldig glad i gullsalami med fetaost på! Også Gildes skinkestek, dansk leverpostei, fløtemysost, brie, gulost og appelsinmarmelade, makrell i tomat, serevelat med italiensk salat osvosv!

for tiden er tomat favoritten her, hvitost med tomat eller skinke med tomat! yum!!

spiser ikke kaviar, makrell i tomat eller leverpostei... har fått helt stygga på det etter å jobbe i bhg.

Ingenting egentlig. Hvitost med grønnsaker kanskje.. liker ikke brød så godt.

Hmm, vanskelig siden jeg ikke spiser brød eller knekkebrød. Men pålegg liker jeg Da går det i roastbiff, kalkun div, ribberull, laks, egg osv

Back
Topp